fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חושבים שאתם מכירים את הכרמיאלים?

מוזמנים לזהות את המחופש/ת ולכתוב לנו את מי מחבריכם הצלחתם לזהות
תחפושות לילדים

פרץ של נוסטלגיה. הזדמנות להיזכר איך חגגו בעבר את חג פורים בכרמיאל. יחד נציץ באלבומי התמונות הישנים וניזכר בכרמיאלים, ילדים מחופשים שכולנו מכירים.

הצלחתם לזהות את המחופש/ת? כתבו לנו בתגובות.

"אין כמו חג של שמחה של ילדים שנהנים ואווירה כיפית, זה גם היום היחידי בשנה שאנשים שמים מסיכות ומודים בזה".

 

תחפושת לילדים

"פורים בשבילי זה יום חג וחופש משפחתי. בשבילי זה חג עם הרבה אקשן. החג מתחיל בערב בקריאת מגילה עירונית חגיגית, ממשיך למחרת בבוקר עם משלוחי מנות ובצהריים בסעודת פורים שמחה שמוזמנים אליה כל מי שרוצה להיות בשמחה! בערב יש הרבה עבודה להחזיר את הבית למצב הקודם, אבל זה שווה את זה, כי אלה ימים שמחים מאוד בשבילי, ובשביל הילדים".

 

חג פורים

"חג פורים הוא חג של נתינה, עשייה חיובית וקירוב לבבות. מה שהכי משקף את העשייה והערכים לפיהם אני פועל, לא רק פעם בשנה – לתת זה לקבל.
לתת בתחומי הספורט, קהילות, נוער וצעירים בעיר".

תחפושות לפורים

"מאז שהייתי ילדה ועד היום, פורים זה 'החג שלי'. נראה לי שאת השורה בשיר 'מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע' כתבו עלי. לא תתפשו אותי בלי תחפושות,  בד"כ יותר מאחת…, והרבה פעמים זאת תהיה תחפושות פוליטית או אקטואלית".

 

תחפושות לילדים "בשבילי, החג משמעותו החופש לילדים וגם למבוגרים לבטא את עצמם ואת אשר על ליבם ביום אחד בשנה. בו הכל אפשרי. פורים תמיד יהיה שמח בשבילי, לא רק בגלל סיפור המגילה, אלא גם כיום בו נולדתי".

 

חג פורים

"מאז ומתמיד פורים היה החג האהוב עליי ביותר, פשוט משום שאפשר, ליום אחד, להיות כל אשר עולה בדמיונך, אפילו מלך עם כתר מקרטון".

 

תחפושות לילדים

"חג פורים, הזדמנות נהדרת להרגיש חופשיים באמת. פורים הוא אומנם חג המסכות, אך בפועל המסכות יורדות! אני מאוד אוהב לצאת עם ילדיי ואישתי, כשכולנו מחופשים, לעדלאידע, לפגוש את תושבי עירנו האהובה, להיות חלק מהשמחה, המוזיקה, הרעש והצבעוניות. לחוש כמה המשפט 'עם ישראל חי וקיים', בא לידי ביטוי".

 

תחפושות לפורים

"למי אנו מצווים לשלוח מנות? המצווה הגדולה ביותר היא לתת משלוח מנות למי שלא חבר שלי, לזה שאני חושב שלא אוהב אותי, שהוא לא כמוני. פורים זה זמן של אחדות, של אחווה, קירוב לבבות. כל מי ששם ישראל על ראשו הוא עם ישראל, לא משנה איפה הוא נמצא. הצבע לא קובע, הצורה לא קובעת. כשרואים את כולם רוקדים ברחובות לאף אחד לא כתוב מעל הראש לאיזה מפלגה הוא שייך ואיזה צבע עור יש לו. התחפושת בתמונה היא תחושת משפחתית, חזרנו לארץ המוצא של ההורים שלנו, למרוקו. מסרנו מסר להורים – 'אנחנו ממשיכים את המסורת שלכם, אנחנו לא חיים בזכות עצמנו, אלא בזכותכם'. זו המצווה הגדולה ביותר, כיבוד אב ואם".

 

ילדים מחופשים

"משנכנס אדר מרבין בשמחה ואצלי זו לא רק אמרה. נולדתי בשושן פורים כך שהחג מסמל עבורי שמחה כפולה. שיהיה לכולנו חג פורים שמח!"

חושבים שהצלחתם לזהות את הילדים המחופשים? מלמעלה:

אבי גיסברג– מנהל המכללה לכדורגל, כרמית חוטר– יועצת הנקה ומדריכת לה לצ'ה, בן שוורץ- מרכז צעירים כרמיאל, עדית גל- מנהלת החטיבה העליונה 'אורט פסגות', כהן הדת קייס אפרים לאווי, בן (בנצי) יעקב- הפינה של בן, סגן ראש העיר גיורא צ'שקין, יקיר העיר הרב שמעון פינטו- עמותת מתחברים לנשמה ועו"ד סוזי קונינסקי.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות