fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מר ההסברה , נאיל זועבי מסכם 202 ימי הסברה ועמידה איתנה בחזית מול תוקפי מדינת ישראל

צילום: אדהם זועבי

202 ימים מלאו מאז הטבח הנורא שביצעו מחבלי החמאס הטרוריסטים בחפים מפשע בעיר , בכפר, במושב , בקיבוץ , בבסיסים הצבאיים.
202 ימים מלאו לאכזריות בלתי אנושית , לרצח, שריפה, אונס , ביזה וחטיפת חפים מפשע למנהרות האפלות ,למעוזי הטרור.
202 ימים של מחללי הקוראן הקדוש , מבזי דת האיסלם, אנשי תועבה שמעשיהם מעידים עליהם כי אינם מוסלמים כי אם טרוריסטים המתחזים כמוסלמים.
מדינת ישראל התעוררה בעיצומו של חג שמחת תורה לנהרות של דם, להררים של פשע נגד האנושות , לשנאה, לרצח, למעשה אונס ואלימות מינית נוראה, לחטיפת קשישים, תינוקות, נשים וגברים, מדינת ישראל הייתה חייבת לצאת למלחמה עד מיגור הרשע בעולם, עד להכרעת הטרור.
עשרות אלפים התגייסו למערכת הצלת מדינת ישראל ואני גייסתי עצמי בצו 8 להסברה ולהגנה על המדינה מול כוחות האופל והחושך בעולם.
באותו היום, יום הטבח המזוויע , התייצבתי בכל מערכות החדשות הערביות ברחבי העולם, מסביר את הפשע האיום ומגן על זכותה של מדינתי, מדינת ישראל להגן על אזרחיה, להשיב את הביטחון האישי והלאומי, להשיב את החטופים ולהכניע את החמאס- דעאש, עד כדי גדיעת ארגון הטרור .
במאמץ רב הבהרתי ברשתות בעולם, לעיתים מול מראיינים עוינים ומול נציגי השנאה והרשע המיליטנטים , שמעשה הנבלה של החמאס- דעאש משתווה בעוצמתו ובאכזריותו רק לנאצים בגרמניה של שנת 1930 .
כמו בשואה , לאחר ההלם והאלם הראשוני הגיע שלב מכחישי טבח השבעה באוקטובר, לא האמנתי שבשנת 2024 יהיה מי שיעז להכחיש את הטבח הנורא , מצאתי עצמי מתמודד מול מכחישי הטבח , הואשמתי כחלק ממכונת תעמולה ישראלית ציונית הממציאה את סיפור הטבח הנורא כדי לקבע נרטיב שיכשיר את הרצח שמדינת ישראל מבקשת לבצע בעזה.
נאבקתי בניסיון העלוב להכחיש את הטבח , סיפרתי לעולם את האמת על הרוצחים הטרוריסטים , חלק מהמרואיינים מולי הגיבו באלימות מילולית, בקללות נוראיות כשהטחתי בפניהם את האמת, כשאני ערבי – ישראלי גאה ,חירבתי להם את הנרטיב השקרי, היו מיהם שטענו שכעת הם מצטערים שהיטלר לא סיים מלאכתו כלפי היהודים, לא מצמצתי , ידעתי את האמת והאמת הייתה של מדינת ישראל הנאבקת על חייה , המתגוננת מול טרוריסטים ארורים.
בחודשים שאחרי הטבח התמודדתי מול האשמות נוראיות בפשע עם מול העזתים, ברצח תינוקות וילדים, ברעב ובצמא, בכל פעם הסברתי כי צה"ל מפרד בין המחבלים לתושבי עזה עליהם הוא אינו פוגע בעוד העזתים אצל החמאס- דעאש לא היו אלא קליפת השום ומגן אנושי.

בתוך הסיטואציה התקשורתית הקשה והעכורה ניסיתי לשרוד ולהתקיים כי גם האמנתי בצדקת הדרך ובצדקת המאבק בארגון טרור ששרף את כל הקשרים לכל יחס אנושי באשר הוא .
בחודשים אחרי נוצלו המחאות וההפגנות, הפילוג והמחלוקת בחברה הישראלית כמנוף ותעמולה נגד מדינת ישראל ויכולתה להכריע את ארגון הטרור , הסברתי שככה נראית דמוקרטיה חיה , תוססת , דמוקרטיה איתנה,
נדהמתי מהידע על המתרחש בפוליטיקה הישראלית, מהדקויות את המלחמות היהודים הם פירשו כחולשה, כסדק בתוכו אפשר להיכנס כדי להחריב את המדינה מבפנים.
202 ימי מלחמה קשה, מורכבת, מאתגרת, 202 ימים של מלחמה בעזה מול כוחות הרשע, אני ניצב בגאון בחזית ההסברב בהתנדבטות מוחלטת מתוך תחושת שליחות למען המדינה שלי , הדגל, סמליה וערכיה.
אמשיך לייצג את מדינת ישראל בעוז ובעוצמה עד לניצחון וההכרעה.

202ימים למלחמה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות