fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצח אכזרי בחדרה: הבן חשוד שרצח את אביו וניסה לפגוע באימו

שוטרי תחנת חדרה הוזעקו מוקדם יותר (א') לדירה בעיר לאחר דיווח על אלימות בתוך בית מגורים, וגילו בתוך הדירה גופת גבר כבן 80. השוטרים עצרו את בנו של הנרצח, החשוד כי רצח את אביו ואף ניסה לחנוק את אימו שניצלה ע"י המשטרה. מהמשטרה נמסר: "זה אירוע מזעזע, השוטרים טיפלו מהר יחד עם כיבוי אש ובזה הצלנו את חיי האישה. המשפחה לא מוכרת לנו מתיקים קודמים".
זירת הרצח בחדרה | צילום: דוברות המשטרה

חשד לרצח מזעזע בחדרה: גבר כבן 80 נמצא מת בביתו, לאחר דיווח שהתקבל מוקדם יותר (ראשון) בתחנת משטרת חדרה על אירוע אלימות שמתרחש בתוך בית מגורים.

השוטרים שהוזעקו לזירה, מיהרו לעצור גבר החשוד ברצח בזירת האירוע. על פי החשד, מהחקירה הראשונית בזירה עולה כי הבן כרת את ראשו של האב, והשוטרים הגיעו למקום בגלל שכנים ששמעו צרחות מתוך הבית, ונאלצו לפרוץ את הדלת כי הבן לא פתח להם.

כאשר פרצו השוטרים פנימה, הם ראו את הבן שוכב על אימו תוך כדי חניקה והצמדת סכין לגופה, והוא לא שחרר את אחיזתו בה – עד שהשוטרים נאלצו לירות בטייזר. גופתו של האב נמצאה במרפסת. כוחות משטרה גדולים בזירה פתחו בחקירת האירוע.

זירת הרצח בחדרה | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי סיים הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ונציגי תחנת חדרה יחד עם גורמים מקצועיים בה החליט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה. מפקד המחוז שיבח את השוטרים שהוזעקו למקום, חתרו למגע תוך מספר דקות, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כהסכין לידו. השוטרים השתמשו באמצעים נגד החשוד, בכך מנעו ממנו לרצוח את אמו ועצרו אותו במקום."

מפקד מרחב מנשה, ניצב-משנה שלומי בן שושן, עדכן בזירה: "בסביבות השעה 14:00 התקבל דיווח על אישה שמתלוננת פה על צרחות בתוך הבית בקומה שלישית. הגענו מהר למקום תוך מספר דקות, שמענו צרחות, ביחד עם כיבוי אש פרצנו מיד לזירה. בתוך הזירה ראינו אדם שרוכן על אישה, ממש חונק אותה. השוטרים השתמשו בטייזר והצילו את חייה. בסמוך אליה מצאנו את גופת הגבר ומיד עצרנו את החשוד. זה אירוע מזעזע, השוטרים טיפלו מהר יחד עם כיבוי אש ובזה הצלנו את חיי האישה. המשפחה לא מוכרת לנו מתיקים קודמים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות