fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכנס לספר השיאים של גינס: השוער הישראלי ששבר שיא עולמי

יצחק חייק, שוערה של מכבי השקמה רמת חן, רשם בסוף השבוע היסטוריה עולמית כשוער הפעיל המבוגר ביותר שהשלים 90 דקות מלאות. אז מה הכניס אותו לספר השיאים של גינס? אה, כן, שכחנו להזכיר שמדובר בשוער בן 79
נכנס לספר השיאים של גינס. השוער יצחק חייק צילום: איציק בלניצקי

לא תאמינו, אבל השוער הישראלי יצחק חייק, רשם בסוף השבוע היסטוריה כשהפך לשוער הפעיל המבוגר ביותר בעולם! אה, כן, עוד פרט קטן, יצחק חייק הוא בן 79. כן, זו לא טעות דפוס. ההישג הזה של חייק, שהשלים 90 דקות מלאות במדי מכבי השקמה רמת חן ממחוז תל אביב בליגה ג', אף זיכה אותו להיכנס לספר השיאים של גינס. ההיסטוריה הזאת קרתה במשחק של קבוצתו נגד בני יהוד. עזבו לרגע את התוצאה, 0:12, לאורחים מיהוד, שימו לב שזוהי הופעה שלישית העונה של חייק במדי מכבי השקמה רמת חן, אבל הופעה ראשונה בהרכב הפותח.

את חייק, הנתונים הסטטיסטיים פחות מעניינים, ומה שחשוב הוא ההישג ההיסטורי. חייק: "לא האמנתי שבגילי אעמוד בשער ועוד אשלים 90 דקות. אני חושב שלמרות התוצאה, עמדתי במשימה בכבוד. רוב השערים שלהם היו במצבים של אחד על אחד. השחקנים שלהם עטו על השער שלנו ותחשוב שרוב השחקנים שם הם בגילאים של הנכדים שלי. לא היה לי רגע אחד של מנוחה במשחק, אבל אני מאושר".

הספונסר של הקבוצה "חייק במות – האירועים של המדינה", העניק לקבוצה מדים חדשים לכבוד המאורע כשעל החולצות הוטבע הלוגו "חייק יצחק – שיאן ספר גינס העולמי". אין ספק, כל מי שנכח במגרש, הודה שהיה מרגש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות