fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת המסעדות הפופולרית מעלה קמפיין שמביע געגועים ל"צרות" שהיו לנו לפני המלחמה

רשת המסעדות BBB עולה בקמפיין חדש, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח, המתייחס למצב האקטואלי בישראל תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו"
געגועים לעבר. מתוך הקמפיין צילום: יח"צ

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB עולה בקמפיין עתיר השקעה, המתייחס למצב האקטואלי בישראל, תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו".

הקמפיין, שעולה בתקציב הנאמד בכ–2 מיליון ש"ח, הוא פרי האסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר שמה דגש על חווית אירוח משפחתית וחברתית. הקמפיין החדש נוצר על ידי הפרסומאי ניר פרח, מ-Team Perach, והוא שם דגש על ערך האסקפיזם, המקום המוכר והנעים, אליו ניתן לברוח מההמולה שבחוץ, מהלחץ והדאגה, מימים עמוסים בעבודה, ובעיקר מכל מה שעובר על כולנו כישראלים, מאז תחילת המלחמה באוקטובר 2023.

סרט הפרסומת, שצולם בסניף של מסעדת BBB במודיעין, מתאר סיטואציות יומיומיות שכיחות, שאולי פעם היינו מתארים אותן כ"צרות", אך היום הן כמובן מתגמדות לעומת המציאות עמה אנו מתמודדים בחודשים האחרונים. לדוגמא: קבוצת צעירים רעבים, שאחת מבנות החבורה מעכבת אותם בהזמנה לאור התלבטויותיה הרבות; מילואימניקים המתווכחים על חלוקת החשבון; נכד המשפריץ רוטב סמיך על חולצתו של הסב; משפחה ישראלית בה אחד הילדים צריך לגשת לשירותים, בדיוק כשמגיע האוכל, ילדה שלא רוצה לגעת בשניצל, כיוון שנגע בסלט; מגש עמוס כל טוב הנופל מידי המלצרית לאחר שנתקלה באחד הסועדים; ועוד ועוד.

שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק קבוצת BBB: "כמו שאר ענפי המשק, גם ענף המסעדנות והאירוח מתמודד מאז אוקטובר עם האטה כלכלית ותחושת אי ודאות. מאז פרצה המלחמה, גויסו מסעדנים וצוותי עבודה רבים למילואים, הצרכנים הסתגרו בבתים, ומחזורי המסעדות נפגעו אנושות. BBB נערכה ברמה השיווקית- חיזקנו את קמפיין המשלוחים, ביצענו התאמות תפריט, עדכנו את המסרים השיווקיים ועוד. מעל הכל, כרשת מסעדות ישראלית מובילה, החלטנו לעלות בקמפיין תדמיתי, שמחזק תחושה אופטימית, לה כולנו זקוקים כל כך בימים אלה".

רשת מסעדות ההמבורגרים  BBB הוקמה לפני כ-25 שנים, ומונה כיום כ-30 מסעדות בכל רחבי הארץ. המסעדות שמות דגש על חוויה משפחתית וחברתית, ומציעה קולקציית המבורגרים מפתיעה ומגוונת, לצד מנות נוספות דוגמת כריכים, טורטיות, מנות עוף, סלטים, עשירים מנות צמחונית וטבעוניות, ארוחות ילדים ועוד. הרשת מציעה מגוון ממנות התפריט בגרסה נטולת גלוטן.

להלן לינק ובו הצצה ראשונה לסרטון הקמפיין: : https://www.youtube.com/watch?v=gGwkzVnJfgE

אסטרטגיה וקריאטיב: ניר פרח, Team Perach.

סטודיו עיצוב ומיתוג: IDEA.

במאי: אמרי דקל קדוש.

חברת ההפקה: אוג.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות