fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוויה קולינרית מענגת במעונה

מסעדת "בר בשר" נפתחה עבורכם עם היצע של מנות מפנקות המשתלבות בהרמוניה עם הנוף הגלילי. תענוג
בר בשר מעונה | צילום: פרטי
בר בשר מעונה | צילום: פרטי

לאלה מבניכם שחובבים בשר משובח בשילוב נוף גלילי פסטורלי, מסעדת "בר בשר", שנפתחה לפני ארבעה חודשים בלבד ביישוב מעונה, היא המלצתנו עבורכם. ומדוע אתם שואלים? כי בשר יש בכל מקום, ויסלחו לנו פה הצמחונים, אך קשה באמת למצוא נתחים עסיסיים, במידת עשייה מדויקת, כאלה שכיף לנגוס בהם ושמשאירים בפה טעם של עוד, ואת כל אלה ויותר פגשנו במעונה.

בר בשר מעונה | צילום: פרטי
בר בשר מעונה | צילום: פרטי

התיישבנו ביום של שמש במרפסת המשקיפה אל הנוף הירוק ופגשנו את תומר אלמקייס, הבעלים. הוא בחור צעיר, בן 23, שזיהה את הצורך ב"גריל ישראלי אמיתי" ביישוב בו הוא גר ובכלל בצפון, הרים את הכפפה ופתח את המקום כדי להרים את הסצנה הקולינרית באזורו.

הוא השאיר אותנו להתחבט עם התפריט ופינק בצ'ייסר של אוזו, שהתאים לאווירה בשניים. לראשונות בחרנו קרפצ'יו, כרובית כדי שתהיה גם מנה בריאה ואת המנה החדשה והמומלצת – כבד אווז עם שוקולד לבן – מנה מושחתת שהותירה אותנו פעורי פה עם ציפייה למנות הבאות.

לעיקריות חלקנו מנה של כבד אווז, אנטרקוט ופטריית פורטובלו מלמעלה. למנות יש מבחר תוספות לבחירה, כיאה למטבח ישראלי, וגם תפריט היין מרשים. מדי פעם הגיע תומר לבדוק אם אנחנו נהנים והמליץ על יין שמיוצר ביקב המקומי. לקינוח הגענו מחויכים ובחרנו עוגת ביסקוויטים שמיוצרת במקום וסופלה שוקולד יחד עם סיידר חם. הטעמים השתלבו עם האווירה, הבטן התמלאה, תענוג אמיתי לחך.

התלהבנו מהמנות שהוגשו בנדיבות, השירות היה מקצועי ושלחנו מחמאות לשפים הראל שלוש ואושרי חדד על הביצועים המפנקים.

בר בשר מעונה | צילום: פרטי
בר בשר מעונה | צילום: פרטי

משיחה עם תומר התברר כי יש לו סנדוויץ' בר במעלות שפתח כשהשתחרר מצה"ל, הוא אוהב את המטבח ומחפש מה לחדש. "יש לנו פה מקום לאירועים עד 50 איש ולאירועי V.I.P בחדר עם אקוסטיקה טובה, מקרן, טלוויזיה ומערכת הגברה משוכללת. בחוץ יש מתחם לאירועי קיץ. יש עסקיות בצהריים וכמובן, בר אלכוהולי עם כל מה שרוצים".

היה לנו הכבוד להגיע בדיוק ביום בו מכניסים השפים מנות חדשות לתפריט, מתוחכמות יותר ומתוחכמות פחות, כך שיתאימו לכל סועד ולכל כיס.

"מנת הדגל שלי", משתף תומר בגאווה, "היא 'טורדנו פרסיני' שזה 2 מדליוני פילה בקר עם פטריית פורטובלו וכבד אווז".

בשורה התחתונה: חוויה קולינרית מענגת של בשר בלב ביישוב הגלילי.

תנו קפיצה.

המקום פתוח כל יום בין השעות 11:00-22:00 ובמוצאי שבת שעה אחרי יציאת השבת. ויש גם תעודת כשרות.

להזמנות ויצירת קשר: 04-6610222

פייסבוק: http://bit.ly/2SoHWAV

התפריט החדש:

תפריט בר בשר מעונה
תפריט בר בשר מעונה
תפריט בר בשר מעונה
תפריט בר בשר מעונה
תפריט בר בשר מעונה
תפריט בר בשר מעונה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות