fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: צעירה מהגליל המערבי נהרגה בברזיל לאחר שככה"נ ניסתה לברוח משודד

עלמה בוהדנה, בת 24 מקיבוץ יסעור שבגליל המערבי, נהרגה במהלך טיול בעיר ריו דה ז'ניירו שבברזיל. על פי הדיווח, בוהדנה הלכה עם בן זוגה בשכונת סנטה תרזה, זיהתה רוכב אופנוע שעצר לידם וחששה שתישדד, ניסתה לברוח וקפצה מגובה רב. המשטרה המקומית יצרה בעקבות התקרית קשר עם הקונסוליה הישראלית במדינה.
עלמה בוהדנה נהרגה בברזיל | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

טרגדיה בטיול בברזיל: תיירת ישראלית, עלמה בוהדנה, בת 24 מקיבוץ יסעור שבגליל המערבי, טיילה עם בן זוגה נהרגה (בשני האחרון) בשכונת סנטה תרזה בריו דה ז'ניירו, סמוך להר הקורקובדו.

לפי המשטרה בברזיל, בני הזוג הלכו בשדרות אלמירנטה אלכסנדרינו בסביבות השעה 19:00, כשראו רוכב אופנוע וסברו כי הוא מנסה לשדוד אותם. הצעירה המפוחדת ניסתה כנראה לברוח, קפצה מחומה ונפלה מגובה רב.

כבאים הוזעקו למקום כדי לסייע לצעירה שנפלה באזור מיוער. הם הצליחו להגיע אליה ופרמדיקים קבעו את מותה. בתקשורת בברזיל דווח כי בן זוגה אמר למשטרה שרכב אדום עצר לידם, אבל הוא לא זיהה אדם חמוש בתוכו. המשטרה המקומית יצרה בעקבות התקרית קשר עם הקונסוליה הישראלית במדינה.

שגרירות ישראל בברזיל מטפלת בסידורי הטסת הגופה לארץ. ממשרד החוץ נמסר: "מקרה מצער וקשה שבו צעירה ישראלית נהרגה כתוצאה מנפילה מגובה רב בריו דה ז'ניירו, ברזיל. המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ וקונסוליית ישראל בברזיליה, נטע אברהמי וכן מריאנו הירש, נציג קרן היסוד בריו דה ז'ניירו, מסייעים למשפחה בשעתה הקשה וכן בהעברתה לקבורה בישראל".

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר: "משתתף בצער המשפחה לאחר קבלת הידיעה הטראגית על מותה של עלמה. קהילת מטה אשר כולה מחבקת את משפחת בוהדנה ותסייע לה בכל הנדרש ברגעים קשים אלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות