fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיזם הליכות ג’יין 2024 בנהריה

תלמידים, סטודנטים ותושבים, צעירים ומבוגרים השתתפו במגוון סיורים להיכרות עם העיר נהריה, במיזם המצליח בעולם שהפך למסורת גם בנהריה
מיזם הליכות ג’יין 2024 בנהריה | צילומים: מרכז צעירים נהריה

פסטיבל 'הליכות ג׳יין' המסורתי התקיים במהלך השבוע שעבר במקביל בארץ, בעולם וגם בעיר נהריה. צוות מרכז הצעירים של נהריה, יחד עם חברי תוכנית המנהיגות "נטועים ממזרח שמש" הובילו שלושה ימי פעילות שאפשרו "היכרות עם נהריה דרך הרגליים".

'הליכות ג׳יין', 'Jane’s Walk' הוא פסטיבל אזרחי, עירוני ובינלאומי שהולך וצובר תאוצה והצלחה ברמה העולמית. השנה, הסיורים התקיימו במתכונת המותאמת למצב הביטחוני ולהנחיות פיקוד העורף. בסיורים, שהובילו מדריכי הטיולים הנהרייניים רוני פלד, יוחנן קישון ויורי הירשפלד מוותיקי העיר ורכזת המיזם של המנהיגות ליאת צור, השתתפו גם תלמידי חט"ב 'אורט מדעים ואומנויות', צעירים ומבוגרים תושבי העיר ואורחים הסביבה.

מיזם הליכות ג’יין 2024 בנהריה | צילומים: מרכז צעירים נהריה

במסגרת הסיורים המגוונים שהתקיימו, ניתן היה למצוא סיורים בעקבות פלוגת בית"ר נהריה, סיור ב"יער מאכל' בנהריה, סיור שקיעה בטיילת המרהיבה, סיור בעקבות סיפורי נהריה המושבה, סיור לאורך תוואי הגעתון ממזרחי ועד לשפך בטיילת, סיור היכרות עם נהריה החקלאית ועוד. הסיורים חשפו את הנהריינים והאורחים הרבים שלקחו חלק לסיפורים שונים ומגוונים מעברה של העיר שרבים מהם כלל לא הכירו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות