fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת החשמל תסייע לישובים המפונים בחישוב צריכת החשמל

מאז פרוץ המלחמה, חברת החשמל אינה שולחת את עובדיה לקרוא את מוני החשמל בבתי התושבים שפונו מיישוביהם. ראש מועצת שלומי גבי נעמן, פנה בעניין לחברת החשמל, והצדדים הגיעו להסכם שיקל על התושבים
דאגה לתושבים המפונים. ראש מועצת שלומי, גבי נעמן צילום: דוברות מועצת שלומי

ביוזמת ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, נמצא פתרון לקריאת מוני החשמל בישובים המפונים.

כידוע, מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, חברת החשמל אינה שולחת חיובי חשמל לכלל תושבי הישובים המפונים וזאת בשל הנחית פיקוד העורף ומערכת הביטחון שלא להגיע לישובים אלה לקריאת מוני החשמל בשל האיום הביטחוני .

למרות זאת, בחלק מהבתים ביישובים ממשיכה צריכת החשמל הן על ידי מי שבוחר להמשיך ולגור ביישוב וכן מפונים ששומרים על חלק ממכשירי החשמל עובדים. לכן, יש חשש שכתוצאה מאי קריאת המונה יצטברו החובות לחברת החשמל לאלפי שקלים.

לפיכך, סוכם בין ראש מועצת שלומי גבי נעמן לבין נציגי חברת החשמל, כי חברת החשמל תקבל צילום של מוני החשמל בישובים המפונים ותוציא על בסיסם חשבונות חשמל.

בנוסף, חברת החשמל נתנה את הסכמתה לפריסת תשלומים נוחים לתושבי שלומי ולכלל התושבים המפונים, ללא ריבית והצמדה.

במועצה המקומית שלומי מציעים לתושבים שלא לצבור חובות חשמל ולשלוח קריאת מונה לחברת החשמל דרך שירות הווטסאפ במספר: 055-7000103 או באמצעות מוקד השירות 103.

גבי נעמן, ראש מועצת שלומי :"אני מודה לחברת חשמל על ההתחשבות ועל המאמץ לסייע לתושבי קו העימות בכלל ותושבי שלומי בפרט. מדובר בערבות הדדית חשובה ואני מודה לאנשי חברת החשמל על הנכונות לסייע לנו בימים מורכבים אלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות