fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעל חברה להתקנת מעליות חשוד בעבירות מס בסך 2.2 מליון שקלים

כתב אישום כנגד אנדריי טייטלבאום וחברת ע.מ.ג עבודות מקצועיות בע"מ שבבעלותו, הוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה. חשוד בעבירות מס בסך 2.2 מליון שקלים
מעלית בבניין

בעל חברת ע.מ.ג. להתקנת מעליות חשוד בהפצה ובניכוי של חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-15 מיליון שקלים

כתב אישום כנגד אנדריי טייטלבאום וחברת ע.מ.ג. עבודות מקצועיות בע"מ שבבעלותו, הוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של הפצת חשבוניות פיקטיביות וניכוי חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-15 מיליון ש"ח. סכום המס הנובע מהעבירות עומד על כ-2.2 מיליון שקלים התיק הוגש על ידי עו"ד כרמל קדור מהיחידה המשפטית מכס ומע"מ מרכז, בעקבות חקירה של יחידת מע"מ באר שבע.

חשבוניות פיקטיביות במטרה להתחמק מדיווח העבודות ומתשלום המס בגינן.

מכתב האישום עולה כי בשנת 2015 הוציא טייטלבאום, תושב נתניה, בעליה של חברת ע.מ.ג. יחד עם אדם נוסף חשבונית פיקטיבית על שם חברה שלא בבעלותו על סך 517,748 שקלים, וזאת במטרה להתחמק מדיווח העבודות ומתשלום המס בגינן. סכום המס הנובע מהעבירה עומד על 78,984 שקלים.   טייטלבאום הוציא בשנת 2016  עוד שמונה חשבוניות מס פיקטיביות על שם החברה שלו, בסך 3,495,235 שקלים. כאשר המס הנובע מכך עומד על 507,854 שקלים, וזאת במטרה לסייע לאחר להתחמק מתשלום מס.

בשנת 2015, ניכה טייטלבאום 33 חשבוניות פיקטיביות על שם ספקים שונים מספרי חברת ע.מ.ג עבודות מקצועיות בע"מ העוסקת בהתקנת מעליות ותשתיות בנייה אחרות, ונמצאת בבעלותו ותחת ניהולו. על פי כתב טייטלבאום מואשם שרשם את החשבוניות הכוזבות בסך 11,004,741 שקלים, בספרי החשבונות של החברה. הוא ניכה את מס התשומות הגלום בהן בדו"חות התקופתיים שהגיש למע"מ. סכום המס אשר נוכה בגין החשבוניות הפיקטיביות עמד על 1,678,369 שקלים.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות