fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

Local shop – הדרך הקלה ביותר למכירות אונליין

שנת 2020 הייתה ללא ספק שנה לא פשוטה לבעלי עסקים אבל גם ללא ספק שנת הפריצה הגדולה של המסחר הדיגיטלי.
Local Shop
Local Shop

local shop החנות המקומית שלך

שנת 2020 הייתה ללא ספק שנה לא פשוטה לבעלי עסקים אבל גם ללא ספק שנת הפריצה הגדולה של המסחר הדיגיטלי.

בעלי עסקים שהבינו את רוח התקופה וראו מספר צעדים קדימה הבינו שהמסחר הדיגיטלי הוא השוק המרכזי לעשיית עסקים ולשמירת מחזורי עסקים ריווחיים, הפתרון לכך היא חנות אונליין.

עם עליית הביקושים לחנויות דיגיטליות הגיעו גם ההצעות.

חנויות דיגיטליות על שפות תוכנות שונות, תבניות ופלטפורמות שונות ומגוונות אשר השאירו את בעלי העסקים מבולבלים עוד לפני שדיברנו על חברת סליקה ושירותי משלוחים.

Local Shop
Local Shop

אז מה צריך לדעת כשפותחים חנות דיגיטלית?

הדבר החשוב הראשון היא ההבנה שפתיחת חנות אונליין הינה פתיחת אתר לכל דבר, יש לדאוג לקדם אותו ברמה האורגנית והמימונית עד ליצירת תנועת גולשים רציפה ובמגמת עלייה מתמדת.

הדבר השני היא האוטומציה, מכירת מוצרים ברשת לא צריכה לשנות את הרגלי העבודה של בעל העסק וצריכה לגרום לתיאום מושלם בין המכירה, הסליקה, החשבונית, האריזה והמשלוח. הפעילות ברשת לא צריכה להפריע לניהול השוטף ומשמשת דלתא לעלייה בהכנסות במסחר הדיגיטלי. לשם כך הבאנו לכם את פלטפורמת לוקאל שופ local shop. פלטפורמת מכירות אונליין המאפשרת לבעלי עסקים להתמקד בעבודה בחנות בלבד ומשאירה לבעל העסק את האריזה בלבד.

רוצים להתחיל למכור אונליין? השאירו פרטים וניצור אתכם קשר עוד היום

אז איך זה עובד?

אנחנו מעלים עבורכם את המוצרים לרשת לפלטפורמת לוקאל שופ המקודמת, לאחר ביצוע הזמנה ע"י לקוח אנו דואגים לכם לסליקה. במקביל יוצא אליכם מייל עם ההזמנה, אתם דואגים לאריזה ואנחנו דואגים לחברת שליחויות שתיקח את המוצר מהחנות ותעביר אותו ישירות לבית הלקוח.  בסוף כל חודש מקבל בעל העסק דוח פירוט ההזמנות שלו ואת התשלום ישירות לחשבון הבנק שלו. פשוט, נוח ומשתלם.

אז כמה זה עולה שאלתם ???

החל מ300 שח לחודש ואתם מוכרים און ליין תוך 72 שעות.

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יצור אתכם קשר עוד היום.

 

רוצים להתחיל למכור אונליין? השאירו פרטים וניצור אתכם קשר עוד היום

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות