fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תירם מידע וחקירות

משרד 'תירם מידע וחקירות' בבעלותו של עורך הדין הפלילי רפאל תירם, מייעד צוות חוקרים מקצועי ומנוסה לסיוע בתיקים משפטיים ולאנשים פרטיים בסוגיות שונות ומגוונות
משרד החקירות תירם. צילום: עצמי
משרד החקירות תירם. צילום: עצמי

'תירם מידע וחקירות' מתמחה בחקירות  ושירותי מעקב, למד את הדברים שהלקוחות מחפשים ויודע לספק את התוצאות הטובות ביותר.

חוקר פרטי ומנהל המשרד תירם מידע וחקירות, הוא יוצא יחידה משטרתית ועוסק בחקירות מזה 8 שנים, בעל ניסיון וידע רב בהפקת מידע וחקירות מורכבות. על סוגי החקירות המבוצעות במשרד, הוא אומר: "אנו מתמחים בכל סוגי החקירות: חקירות כלכליות, חקירות אישיות, איתורים, מעקבים ותצפיות, בדיקות פוליגרף, בדיקות האזנה, בגידות בנישואין, מעילות בכספי חברה, איתור אנשים, בדיקות רקע, ועוד".

מידע וחקירות – מהו תפקידו של חוקר פרטי?

"תפקידו העיקרי של חוקר פרטי הוא לעקוב אחר הנחקר ולאסוף ראיות ומידע שניתן להשתמש בהם בבית המשפט ולתמוך בטענות החקירה. הראיות יכולות להיות מסמכים שונים, עדים, צילומי ווידאו ותמונות".

משרד חקירות תירם צילום: יח"צ
משרד חקירות תירם צילום: יח"צ

עם אילו בקשות למידע וחקירות אנשים בדרך כלל מגיעים?

"בעיקר חקירות כלכליות, כאשר רוצים לדעת את המצב הכלכלי של הצד הנחקר – אילו נכסים יש לו, כלי רכב בבעלותו, חשבונות בנק, דברים מהסוג הזה. פעמים רבות החקירה מוזמנת על ידי אחד מבני הזוג לפני נישואין כדי להעריך את המצב הכלכלי של בן הזוג. אם רוצים לתבוע מישהו על סכום מסוים, אפשר לבצע חקירה פרטית כדי לבדוק האם יש לו את הסכום הזה, או אם הוא בעל חברות ונכסים. בתיקי גירושין, בסוגיות של משמורת ניתן לבצע חקירה על הבעל/האישה כדי לאמת או להפריך חששות של הזנחת הילדים, אפשר לבצע חקירה לגלות בגידה של בן זוג או מעילה בכספים".

ואתם מקבלים גם הזמנות למידע וחקירות מעורכי דין?

"בהחלט. עורכי דין מפנים אלינו לקוחות שלהם ומסבירים לי איזו חקירה יש לבצע בהתאם לתביעה של הלקוח. לדוגמה, אישה נשואה שלמשך שנים לא ידעה מהו מצבם הכלכלי שלה ושל בעלה ובכל פעם שהיתה צריכה כסף היא היתה מבקשת מבעלה להוציא לה. הוא שלט על הצד הכספי בבית. במהלך משפט הגירושין, עורך הדין שלה הפנה אותה אלינו כדי לבצע חקירה ולברר את כל הכספים שיש להם במשותף וכאלו שייתכן והבעל מסתיר, כולל נכסי נדל"ן, כלי רכב, חברות בבעלותו וכן חובות ותביעות משפטיות".

עד כמה עבודת החוקר הפרטי דומה למה שאנו רואים בסדרות טלוויזיה?

"למעשה, זה דומה מאוד. אנחנו יכולים לשבת למשך שעות מחוץ לבית של הנחקר בתצפית ולהמתין ליציאה. עוקבים אחרי נחקרים ברכב, ומבצעים מעקבים בתיעוד מלא של מצלמות סמויות וגלויות. הכל צריך להיעשות בדיסקרטיות מלאה ולהבטיח שהנחקר לעולם לא יחשוד שמישהו עוקב אחריו".

ואתם מבצעים חקירות עבור חברות?

"כן. אנו מבצעים חקירות לבדיקת עובדים, בדיקות רקע ועוד. לדוגמה, עובד שהצהיר שהוא חולה ולא מגיע לעבודה למשך זמן ארוך ומהעסיק רוצה לברר האם הוא אכן חולה ולא יוצא מהבית. חברה יכולה לעקוב אחר עובד וזה חוקי לחלוטין. יש חברות שמזמינות מעקבים אחר לקוחות שלהם, לרוב גם כן בהיבטים הכלכליים".

איזה כישורים ומיומנות נדרשות מחוקר פרטי?

"חוקר פרטי צריך להיות מאוד יצירתי ועם 'ראש גדול'. עליו להתמחות באיסוף מידע, לדעת היכן לחפש, מה לחפש ואיך לעשות זאת מבלי למשוך תשומת לב. הוא צריך לדעת היטב כיצד להיטמע בסביבה, ושתהיה לו סבלנות אינסופית עד להשגת התוצאות. כמובן שעליו לראות את התמונה המלאה ולהבין את המקרה כדי לדעת אילו הוכחות רלוונטיות למצוא".

אילו יתרונות משרדכם מספק ללקוחות?

"המשרד שלנו וותיק ופועל כ- 40 שנה בתחום החקירות הפרטיות. זהו משרד גדול הכולל חוקרים פרטיים מקצועיים ובעלי ניסיון רב, ואנו מקושרים עם מקורות רבים בשיתופי פעולה להבטחת תוצאות מקסימליות. משרדנו עובד מול משרד המשפטים, והכל נעשה בצורה מסודרת ועל פי חוק".

משרד חקירות תירם
משרד חקירות תירם

כתובת המשרד: המלאכה 45 נתניה

אתר אינטרנט: http://www.tiram.co.il/

טלפון:  09-8851855

למדור חוק ומשפט לחץ כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות