fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הרצל קרן ועופר אורנשטיין הצטרפו לקואליציה

סיעת למען נתניה הצטרפה לקואליציה. לראש העירייה מריים פיירברג יש כעת קואליציה מקיר אל קיר. גם סיעת הבית היהודי בפנים. חבר המועצה בוריס צירולניק צריך לחזור מחו"ל ואם יחליט להצטרף אז בנתניה בשנת 2014 לא תהיה אופוזיציה בכלל.
הרצל קרן ועופר אורנשטיין
קרן ואורנשטיין (צילום רותי ברמן)

 

הרצל קרן ועופר אורנשטיין
קרן ואורנשטיין (צילום רותי ברמן)

לאחר משא ומתן דיסקרטי הצטרפה סיעת למען נתניה של הרצל קרן ועופר אורנשטיין לקואליציה. בהצטרפות המאוחרת אמנם נתפסו הסגנויות בשכר אבל הרצל קרן ימונה למשנה ראש העירייה והממונה על ההנדסה, יכהן עתה ללא שכר אבל ראש העירייה תפעל לטובת סגן חמישי בשכר על פי החוק. חבר המועצה, עופר אורנשטיין מונה על המתנ"סים ויו"ר הנהלת מתנ"ס מנהל דרום ומנהל מזרח. אלכס אברבוך יחיק את תיק הספורט, עו"ד אדיר בנימיני יהיה ממונה על איכות סביבה ושימור אתרים. עו"ד ענת לביא תהיה יו"ר הועדה להנחות חריגות לארנונה.

קרן: "בתמורה לכניסה מוניתי למשנה לראש העירייה תפקיד בתואר וללא שכר על פעילותי כאשר בהמשך יעשה מאמץ לקבל אישור לסגן נוסף בשכר עבורי. אני מודע שאני משלם מחיר מסוים ומבצע עבודה במשרה מלאה ללא תמורה אך אני שלם עם זה לחלוטין מתוך ידיעה שכך נהגתי בעבר".

כבר בישיבתה הראשונה של מועצת העיר הבינה ראש העירייה שיהיה לה קושי לנהל את העיר עם קואליציה שחבריה נמנעים להצביע על החלטה הקשורה להשכרת העסקים באיצטדיון והפעלתם בשבת. כמוכן הבינה פיירברג כי יש מולה גם אופוזיציה חזקה ובמערכת כזאת יש לעשות כל מאמץ להכניס את למען נתניה ועוד סיעות לקואליציה.

קרן: "מאז שאני בפוליטיקה האמנתי שאני צריך להיות איפה שאני יכול להשפיע הכי הרבה על סדר היום הציבורי. בעבר כשהיו לי 2-3 מנדטים הוצא לי להיכנס לקואליציה בתפקידים שאין בהם יכולת להשפיע משמעותית. לאחר משא ומתן ארוך ודיסקרטי מול ראש העירייה, היא הבינה שיהיה נכון לצרף אותנו וזאת היתה גם משאלת הלב של רוב הציבור בנתניה שהרי בבחירות הנוכחיות זכינו בחמישה מנדטים יותר מחמישים אחוז מנתניה אחת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות