fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היישר מקנדה-גיבור ישראל אסף דרורי תורם ללוחמים ללא גבולות

בהמלצתה של היזמת החברתית, מיכל כהן אלדן, תרם אסף דרורי סכום נכבד ללוחמים ללא גבולות. היה מרגש!
אסף דרורי תורם ללוחמים ללא גבולות | צילום: באדיבות מיכל כהן אלדן

גיבור ישראל אסף דרורי, שריונר ממלחמת יום הכיפורים, מתגורר בקנדה כבר חמישה עשורים.

רגע לפני ה7/10 הגיע לישראל לכנס 50 שנה למוצב המפצח ולמלחמת יום כיפור נפגש עם מפקד המוצב רפי אלדן והלוחמים מהמוצב, במפגש מכונן גדוש נוסטלגיה וסיפורי גבורה. אף אחד לא דימיין מה יקרה שבוע אחרי.

מיכל כהן אלדן מקבלת תעודת הוקרה על תרומתה ללוחמים ללא גבולות. לצידה בעלה רפי אלדן | צילום: באדיבות מיכל כהן אלדן

מאז ה-7/10 מביתו במונטריאול הוא לא מפסיק לדאוג לכאוב ולתרום לחיילי צהל אהובי נפשו, הפעם בהמלצתה של מיכל כהן אלדן תרם סכום נכבד ללוחמים ללא גבולות המתנדבת בזכרון יעקב והאיזור בשיפוץ בתים לנזקקים ובפעילות במועדוניות רווחה.

אלדן שמלווה את העמותה בזכרון ייעדה את התרומה ישירות לארוחות ערב מפנקות ללוחמים במסעדת ברוניתא בזכרון.

אסף דרורי תורם ללוחמים ללא גבולות | צילום: באדיבות מיכל כהן אלדן

עמותת "לוחמים ללא גבולות" הינה עמותה ישראלית ציונית הפועלת להראות את פניהם היפות של ישראל ובוגרי צה"ל בעולם על ידי מינוף התשתית העצומה של מאות אלפי התרמילאים הישראלים המטיילים במדינות העולם השלישי לטובת התנדבות הומניטארית כחלק מ"הטיול הגדול שאחרי צבא". כיום מפעילה העמותה מדי שנה משלחות התנדבות ב16 ארצות שונות לאורך "הטיול הגדול" ובמסגרת "חזון 30-30" שלנו עד לשנת 2030 תפעיל העמותה מדי שנה 30 משלחות התנדבות ב30 ארצות שונות ותהפוך את ישראל למעצמת התנדבות עולמית.

לצד ההתנדבות במהלך הטיול הגדול, מטרה נוספת של הארגון הינה להגיע ליעד של 10,000 בוגרים ובוגרות אשר ישמשו כזרוע התנדבות אזרחית רחבת היקף, שתופעל בשגרה ובאירועי חירום במדינת ישראל. כיום לעמותה למעלה מ2,000 בוגרים ובוגרות.

אסף דרורי תורם ללוחמים ללא גבולות | צילום: באדיבות מיכל כהן אלדן

שאפו והמון תודה לאסף דרורי!

דברים שנשאה מיכל: "שמי מיכל כהן אלדן, אני מנהלת את קהילת הנשים ויזמת חברתית, מאז ה7/10 הקמתי בביתי את החמ״ל של מיכל ודאגתי לציוד ולארוחות לאלפי לוחמים ולעשרות משפחות מפונות. כל זה בסיוע נשים נפלאות מהקהילה ובסיוע בעלי היקר רפי אלדן. אני גאה להיות החוליה המחברת בינכם לבין הקהילה.

הערב הזה הוא תרומה של אסף דרורי גיבור ישראל ממלחמת יום כיפור שנלחם יחד עם מעוז מפצח שבעלי רפי אלדן פיקד על המוצב. המוצב נלחם בעוז ועד הכדור האחרון ונפל בשבי. על הלחימה קיבל רפי שלי את אות המופת.

לילך טבוח מעניקה תעודת הוקרה לשפית איילת ציוני ולרועי זורו בעלי מסעדת ברוניתא שאירחה את הלוחמים | צילום: באדיבות מיכל כהן אלדן

50 שנה אחרי נפגש רפי עם דרורי שמתגורר בקנדה . הם לא תיארו שחודש אחרי תגיע ההפתעה הנוראית. אסף דרורי תרם את הארוחה ושלח לך ברכות ותודה על תרומתכם למדינה. אתם לוחמים ללא גבולות, לוחמים למען, המדינה שלנו, למען צמצום פערים אתם, הישראלים היפים, דור ההמשך, שלא שוכח את ניצולי השואה הנזקקים, וילדי הרווחה ועל כך יישר כוח גדול!

לוחמים פועלת גם בחול, אתם השגרירים שלנו, שמורת טבע למען האוכלוסיות המוחלשות בארץ ובעולם., אתם האור התקווה והגאווה שלנו. בשם קהילת הנשים ותושבים בזכרון, מודה לכל אחד ואחד באופן אישי על תרומתכם, מעריכה מוקירה ואוהבת. יישר כוח והמשיכו להרבות בטוב, לתרום למדינה. אתם הניצחון שלנו!"

צפו בסרטון המרגש: 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות