fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונת הכדורעף הסתיימה: מכבי תל אביב (גברים) ומכבי אשדוד (נשים) זכו באליפות

קבוצת הגברים של מכבי יעדים תל אביב גברה על הפועל גליל מטה אשר/עכו ניצחה בסדרת הגמר, 0:3 והוכתרה לאלופת המדינה בפעם הרביעית ברציפות. קבוצת הנשים של מכבי אשדוד גברה גם היא 0:3 על מכבי חיפה בסדרת הגמר, וזכתה לראשונה בתולדותיה בתואר הנכסף
אליפות רביעית ברציפות. שחקני מכבי תל אביב חוגגים צילומים: איגוד הכדורעף

מכבי יעדים תל אביב, זכתה באליפות המדינה ובכך השלימה דאבל אחרי שקודם לכן זכתה גם בגביע המדינה.

מכבי תל אביב העפילה לסדרת הגמר (הטוב מ-5 משחקים) יחד עם הפועל גליל מטה אשר/עכו. התל אביבים היו השנה גדולים על האדומים הצנועים מהצפון והשלימו 3 ניצחונות ב-3 מפגשים בדרך להכרעה ולזכייה רביעית ברציפות בתואר האליפות.

מאמן מכבי תל אביב, גל גלילי: "עברנו עונה לא פשוטה, בטח אחרי מה שקרה פה במדינה ב-7 באוקטובר. בתחילת המלחמה עזבו אותנו השחקנים הזרים ובכלל התחושה מאז היא קשה ואי אפשר באמת שלמוח עד הסוף. אני שמח שלמרות כל הקשיים, הצלחנו להישאר ממוקדים ועשינו את מה שבשליטתנו. אני שמח שיכולנו לסיים ככה את העונה מול קבוצה איכותית כמו הפועל מטה אשר/עכו ולזכות בעוד תואר".

קפטן הקבוצה, גנדי סוקולוב: "הסדרה הייתה נראית קלה, אבל לא בגלל שיש לנו שחקנים יותר טובים מהקבוצה היריבה. עבדנו קשה כל העונה והתכוננו כמו שצריך כדי להגיע למעמד הזה ביכולת ובכושר הכי גבוה. אני שמח שזה בא לידי ביטוי גם במשחק ובתוצאה. חבל רק שהעונה לא יצא לנו לשחק באירופה, אבל יש דברים יותר חשובים בחיים. נקווה שנחזור להתחרות בזירה האירופית בעונה הבאה".

יו"ר האגודה, דורון שיטרוק: "הישג מדהים. אליפות רביעית ברציפות מראה על חוזקה ועוצמה של המועדון. בשנה הבאה נלך על אירופה בכל הכוח. אנחנו כולנו מתפללים לחזרתם של כל החטופים לביתם בשלום".

סגל הקבוצה של מכבי תל אביב כלל את סלבה בצ'קלה, אדסון ולנסיה, עומרי רויטמן, קווין פוייר, גנדי סוקולוב, אקסלי לנקינן, כמיל ברניק, דניאל חיימוביץ', סמואל בורגי, תמיר הרשקו, גל למברג, וסילי דניסוב, גיא כהן וניקולס גונזלס.

עשו היסטוריה. שחקניות מכבי אשדוד חוגגות את הכתרתן לאלופות המדינה

במקביל, נערכה גם סדרת הגמר על אליפות המדינה לנשים. הזוכה היא מכבי אשדוד, שעשתה היסטוריה וזכתה לראשונה בתולדותיה בתואר הנכסף. זה קרה אחרי השלמה של 3 ניצחונות בסדרה על מכבי חיפה.

סגל האלופה הטרייה כלל את סצומי אוסוקין, ליאור קרני, תהל זרביב, אנסטסיה קננוביץ', אנה טופיקינה, מריה פרוטקיץ', אולקסנדרה ביטנצ'קו, יאנה סבצ'וק, קתרינה זילברמן, מורן צור לוק, נועה חיים ומרינה מצנקו. מאמן מכבי אשדוד הוא ליאור לוק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות