fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים ללימודים במטה אשר

חוזרים ללימודים במטה אשר: יש לציין כי ההתרגשות שאחזה בכולם הייתה רבה יותר מאשר ב-1 לספטמבר
חוזרים ללימודים במטה אשר צילום: יח"צ

חוזרים ללימודים במטה אשר

ילדי כיתות א'-ג' חזרו היום (יום ב') בהתרגשות לבתי הספר היסודיים במועצה האזורית מטה אשר. תלמידי י"א-י"ב חוזרים היום ומחר בצורה הדרגתית ללימודים.

נדמה היה הבוקר שההתרגשות שאחזה בילדים ובהוריהם, כמו גם בצוותים החינוכיים, בנהגים של האוטובוסים הצהובים והשומרים בכניסות לבתי הספר הייתה רבה וגדולה יותר מאשר ב-1 בספטמבר.

אחרי פגרה ארוכה של למעלה מחודש וחצי, בהם התראו זה עם זה רק דרך המסכים בלימוד מרחוק, הגיעו הבוקר הילדים בזה אחר זה לבית הספר, עם מסיכת צבעוניות, הצהרת בריאות ותיקי לימוד גדולים.

בבתי הספר שהתכוננו מבעוד מועד עם מתחמים מופרדים ופיצולי כיתות, ניתן היה לראות כי כולם מקפידים על כל ההוראות – על ההיגיינה, על שמירת המרחק וכמובן על חבישת המסכות (לפי הנחיות משרד הבריאות והחינוך למעט ילדי כיתה א') וניתן בהחלט להגיד כי היום הראשון התחיל ברגל ימין.

ראש המועצה משה דוידוביץ, שסייר בכמה מבתי הספר על הבוקר, שמח לראות את הילדים הנרגשים, והמבוגרים הנרגשים לא פחות, ושיבח את הצוותים על ההתארגנות המהירה וההתגייסות של כלל הצוותים לשם ההוצאה של הלימודים אל הפועל, תחת המגבלות הרבות לטובת הילדים, ההורים והמשק הישראלי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות