fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום: פגישה מכריעה בין ראשי הפועל חדרה וראש העיר גנדלמן

רון קלר. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
רון קלר. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הפועל חדרה אומנם הפסידה אתמול (א') להפועל באר שבע 1:0 אבל נראה כי זה הדבר הפחות משמעותי עבור ראשי המועדון, על רקע פיטורי המאמן ניסו אביטן. היום, שני, תתקיים פגישה במשרדו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן אליה יגיעו יו"ר הקבוצה יקיר שוורץ והיועץ המקצועי אורן גולן. במהלך הפגישה ינסה גנדלמן לפשר על המחלוקת בין השניים, שהתחזקה בימים האחרונים בהם טען שוורץ טען כי גולן ידע על המהלכים של אביטן והפועל תל אביב אך לא עדכן את שאר חברי ההנהלה.

https://www.youtube.com/watch?v=AMYuAeMD70k

במועדון לא פוסלים את האפשרות כי אם הצדדים לא יגיעו לגישור, יעזוב אחד מהם. "המצב הזה לא יכול להימשך. הפועל חדרה חייבת שקט ניהולי ומחשבה עמוקה לגבי העונה הבאה וזה חייב להיגמר מהר ככל שניתן", אמר גורם בכיר במועדון. מעבר לכך, במועדון יצטרכו למצוא מאמן ושני המועמדים הבולטים הם עוזר מאמן בני יהודה אורי גוטמן ושרון מימר. בחדרה ציינו כי גם עוזר מאמן הקבוצה, רון קלר, שהכין את הקבוצה לקראת המשחק מול באר שבע, מועמד לאימון הקבוצה, על אף ההפסד בטוטו טרנר משער שנכבש שתי דקות לסיום המשחק. "למרות ההפסד רון קלר קיבל הרבה נקודות זכות ומעמדו חזק על הפרק. הייתה לנו מספר החמצות משמעותיות במחצית השנייה שיכלו להביא לנו נקודות" אמרו בחדרה.

במקביל, בחדרה רוצים להחתים מספר שחקנים ובראשם הבלם דויד מתיאוס. בימים הקרובים יקבל מתיאוס, שמחוזר גם על ידי הפועל תל אביב (בה חתם ניסו אביטן), חוזה משודרג שבחדרה מאמינים כי יגרום להישארותו של הבלם הספרדי לעונה נוספת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות