fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרה המזכירה יצאה לגמלאות

הפרחים לשרה: בטקס מרגש במיוחד, נפרדו ילדי 'משפחת קפלן' משרה סבח המזכירה המיתולוגית שיצאה השבוע לגמלאות.

 

670 ילדי בית הספר היסודי קפלן בשכונת בית אליעזר נפרדו משרה סבח, מזכירת בית הספר האהובה, שהיתה אחד מעמודי התווך של בית הספר והשבוע יצאה לגמלאות.

בטקס המרגש, שלווה בדמעות ובמחיאות הכפיים של הילדים והצוות, המתין לשרה שביל אנושי של 47 ילדים לבושים בלבן ועם פרחים ביד, אחד לכל שנת עבודה. הילדים הקריאו ברכה מרגשת, נתנו לה זר פרחים ענקי והכינו לה אלבום ברכות מלא באהבה.

תבלי בפנסיה! שרה ביומה האחרון ב"קפלן"
תבלי בפנסיה! שרה ביומה האחרון ב"קפלן"

"אין לי מילים כדי לתאר את עוצמת ההתרגשות לנוכח ברכותיהם של הילדים" אמרה מנהלת בית הספר, עינב מלר. "זה מתאר רק מעט ממה שאנחנו מרגישים כלפי שרה האהובה, שהייתה במשך 47 השנים האחרונות דמות מרכזית וחשובה בבית הספר".

שרה, שהופתעה מהטקס שנערך לכבודה, אמרה: "זה לא נקלט, השנים חלפו והזמן עף כמו דפים ברוח. זו הייתה חוויה מדהימה, עם ילדים וגם הורים מדהימים וכמובן עם צוות נפלא".

במשך 47 שנים, שרה הייתה חלק בלתי נפרד מבית ספר קפלן. אלפי ילדים שגדלו בשכונה, ביניהם גם רבים שכבר הספיקו להפוך בעצמם להורים, שומרים לה פינה חמה בלב. "גם כשאני פוגשת אותם כהורים, כשהם באים לרשום את הילדים או בשכונה, בעיניי הם עדיין אותם הילדים שהם היו. קפלן ושכונת בית אליעזר, זה ממש כמו משפחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות