fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רואים לכם בעיניים: היכרות עם שירותי האוקולופלסטיקה של כללית

חדש במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית - מנעד רחב של שירותים בתחום האוקולופלסטיקה של רפואת העיניים, הכל תחת קורת גג אחת. הבשורה: רציפות טיפולית וממשק ישיר של בית חולים כרמל והמרכז הרפואי לין של כללית בחיפה
ד"ר ינון שפירא בחדרי ניתוח לין מבצע ניתוח בעין | צילום: דוברות כללית

מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית גאה להשיק שירות לרווחת המטופלים – שירותי אוקולופלסטיקה, תחום ייעודי ברפואת עיניים הכולל שורה של מענים רפואיים לרבות ניתוחים באזור העפעפיים, דרכי הדמעות וארובת העין, במחלקת בריאות העין של כללית בלין, בניהולו של ד"ר איתן שגב.

את השירות מעניקים ד"ר ינון שפירא וד"ר ניר זיידר מומחים ברפואת עיניים ובעלי תת התמחות באוקולופלסטיקה.

סוד הקסם של המרפאה טמון בזמינות בקהילה ורציפות טיפולית, אשר משלבת על פי הצורך המשך ישיר של טיפולים בבית חולים כרמל. בנוסף, המרפאה מאפשרת שיתוף פעולה עם שורה של תחומי התמחות (הזמינים אף הם ברובם בקהילה), כדוגמת מומחי אנדוקרינולוגיה, אף אוזן גרון, המטולוגיה, אונקולוגיה, ראומטולוגיה, פלסטיקה, פה ולסט, ומכון הקרנות.

באמצעות המרפאה החדשנית ניתן לקבל מנעד רחב של שירותי אוקולופלסטיקה תחת קורת גג אחת הכוללים בין היתר: אבחון וניתוחים של העפעפיים בגידולים סרטניים, שיתוק בעצב הפנים, וניתוחי עפעפיים במנחים לא תקינים כגון מצב של 'התגלגלות' פנימה או החוצה של העפעף. במרפאה גם מתבצע אבחון של בעיות בדרכי הדמעות, עבור מטופלים הסובלים מדמעת טורדנית, וטיפול לפי הצורך כולל ניתוחים מתקדמים.

יש לציין כי לד"ר שפירא ישנה גם מומחיות ספציפית במחלות של ארובת העין. הוא מציע טיפולים מתקדמים במחלות דלקתיות בארובה, לרבות שיתוף פעולה רב תחומי לטיפול ב-TED, מחלת עיניים בבלוטת התריס או מחלת 'גרייבס'.  ניתוחים מורכבים של ארובת העין מבוצעים במקרים של TED חמור, גידולים בארובה, ושחזור עצמות הארובה עקב שברים.

לדברי ד"ר שפירא: "בעוד שניתוחים מורכבים לרוב יופנו לביצוע בבית חולים כרמל, הרי שנגישות במרפאות הקהילה מאפשרת את הרחבת הזמינות למטופלים, תוך חיסכון של זמן ואפשרות לאבחון מוקדם ומעקב תכוף אחר בעיות שונות שקשורות לתחום האוקולופלסטיקה. כמו כן, ניתן במסגרת הקהילה לבצע מגוון רחב של פעולות, החל מטיפול בנוגדי דלקות, דרך ביופסיות של גידולים ממאירים, ועד לניתוחי עפעפיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות