fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגה לכל המשפחות בחווה החקלאית

תחום משפחות צעירות ותחום להט"ב במחלקת הצעירים בפנאי העיר חדרה הובילו פסטיבל משפחות צעירות בסימן גאווה בחווה החקלאית
הפנינג משפחות
הפנינג משפחות

ביום חמישי האחרון עשרות משפחות צעירות מחדרה התאגדו לחגיגה צבעונית לילית בחווה החקלאית. האירוע עמד בסימן שוויון, סובלנות ושייכות ומעל הכל התחזקה התחושה שחדרה היא בית חם לכל הקהילות שחיות בה.
החווה החקלאית נבחרה להיות מיקום האירוע כחלק מתפיסה ירוקה של תחום משפחות צעירות, לפיה יש לחשוף את המשפחות בעיר לריאות הירקות ולפנינות טבע הרבות בעיר.
החווה קושטה בדגלי גאווה ומוסיקה ישראלית, את המשפחות קיבלה מלכת דראג מקומית – ליקי פאף – הלא הוא דור גלולה שנולד, גדל והתחנך בחדרה. ליקי פאף הנחתה את הערב עם הרבה מחיאות כפיים. על הבמה עלתה תושבת העיר ורד שחר, ועם הרבה אומץ סיפרה על היותה חלק ממשפחה להט"בית בעיר ושיתפה את תחושת השמחה שלה לגדל ילדים בחדרה.
הילדים נהנו מעמדות יצירה ומשחקים וההורים נהנו מבירה קרה. בהמשך עלתה להקת "התפוזים" עם שירי רוקנרול ישראלים קלאסיים לכל המשפחה ולקינוח דיג'יית שהרקידה את כולם – סיום מתוק לחגיגה צבעונית ושמחה.
את האירוע הובילו תחום משפחות צעירות ותחום להט"ב במחלקת הצעירים בפנאי העיר חדרה. נועה גולדנברג, מנהלת תחום משפחות צעירות: ״הובלנו אירוע פורץ דרך עבור משפחות צעירות בעיר. אמירה עוצמתית, אמיצה ומרגשת שרואים ונותנים מקום לכל המשפחות הצעירות בעיר".
אור נוימן, מוביל תחום קהילת להט״ב: ״אירוע בסימן גאווה מאפשר למשפחות מרחב בטוח להגיע אליו בהרכב המשפחתי שלהן. הידיעה שהמרחב מלא באנשים שתומכים בקהילה מוסיפה גם היא לתחושת הביטחון האישי לכל מי שהגיעו לאירוע".

הפנינג משפחות | צילום באדיבות דוברות חדרה
הפנינג משפחות | צילום באדיבות דוברות חדרה
הפנינג משפחות | צילום באדיבות דוברות חדרה
הפנינג משפחות | צילום באדיבות דוברות חדרה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות