fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש התקשורת הבכיר ישיק בחיפה את ספרו החדש על המלחמה

העיתונאי הבכיר, מגיש הטלוויזיה והרדיו, יואב לימור, משיק את ספרו החדש: "גיבורים", שעוסק בגיבורי המלחמה, בעיר חיפה. במסגרת המפגש, יואב לימור ייתן הרצאה בנושא הספר החדש וידבר על המצב במדינה. המפגש יכלול גם סרט המותחן "ריאליטי"
כריכת הספר "גיבורים". צילום: זיו קורן

העיתונאי הבכיר, מגיש הטלוויזיה והרדיו, יואב לימור, בחר לערוך את השקת ספרו החדש "גיבורים", בעופר גרנד קניון, בחיפה, בשיתוף צומת ספרים והוט סינמה.

במסגרת ההשקה יערך מפגש עם יואב לימור, ביום שלישי ה-7.5 בשעה 19:00, הכולל הרצאה שלו בנושא הספר החדש והמצב במדינה. כמו כן, ניתן יהיה לרכוש את הספר החדש במחיר מיוחד ביום האירוע, ולימור יחתום על הספר.

הספר "גיבורים", עוסק במתקפה שהחלה על ישראל ב-07.10 והיא הכישלון הנורא ביותר שחוותה המדינה מיום הקמתה. מתקפה שתפסה את כל המערכות לא מוכנות. מתוך התופת הזאת ומול החידלון והכישלון בלטו מעשי גבורה רבים. הספר "גיבורים" מציין 80 גיבורים מהשבת השחורה, דרכם הוא מספר את מה שקרה להם ולנו בשעות הנוראיות. מתוך המחדלים הנוראיים גם צמחה עוצמה ושיבטיחו גם בשעתה הקשה ביותר, מדינה ישראל תצא מחוזקת ומנצחת.

בתום המפגש תערך הקרנה לסרט "ריאליטי", מותחן מפתיע המגולל את סיפורה של ריאליטי וינר, שחוזרת הביתה ומגלה שני סוכני FBI עם צו חיפוש. השיחה מתגלגלת, פרטים נחשפים וכך התפוצצה לה אחת הפרשות החידתיות יותר באמריקה בעידן הנשיא דונלד טראמפ. הסרט הוא בכיכובה של השחקנית המוערכת סינדי סוויני, והוא מבוסס על תמלילי הקלטות של הבולשת הפדרלית. סיפורה של אישה צעירה שחוללה סערה ציבורית באמצעות הדלפת מסמך מסווג לעיתונות.

להלן התכנית:

19:00 – מפגש חתימות עם יואב לימור.

19:30 – הרצאה על ספרו החדש "גיבורים".

בתום ההרצאה יוקרן הסרט "ריאליטי".

עלות: 45 ש"ח.

המפגש יערך במתחם הקולנוע הוט סינמה בעופר גרנד קניון חיפה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות