fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלחה לחגיגות יום הולדת 132 לחדרה

אלפי משפחות, ילדים, בני נוער, צעירים ואזרחים ותיקים השתתפו בשבוע האחרון באירועי יום ההולדת 132 לחדרה.
חדרה חוגגת- אתניקס | צילום באדיבות דוברות חדרה
חדרה חוגגת- אתניקס | צילום באדיבות דוברות חדרה

השבוע המוצלח נפתח במופע איחוד מרגש של להקת אתניקס בהיכל אנרבוקס, תושבי חדרה מילאו את האולם ורקדו לצלילי השירים המוכרים והאהובים. ביום שלישי התושבים נהנו מהצגה של כוכבת הילדים "נתי, הגעתי, הופעתי" בקניון עופר לב חדרה. בנוסף, לכבוד שבוע יום ההולדת של חדרה, הקניון גייס את בעלי החנויות לטובת מבצע מיוחד. את החגיגות חתמה קבלת שבת במול החוף וילג' עם ליצנים, חלוקת בלונים ויריד דוכנים מיוחד.
עוד במסגרת החגיגות, הטכנודע פתח את שעריו לרגל חגיגות יום ההולדת ואפשר כניסה חינם למוזיאון ופארק המדע למאות מתושבי העיר וכן התקיימו סיורים חינמיים באתרים ההיסטוריים – בית מועצת העיר בבית ספר אחד העם, מוזיאון החאן ובית פיינברג ובאתרי הטבע – פארק נחל חדרה ופארק השרון.
לאורך כל השבוע התושבים נהנו ממגוון אטרקציות מקומיות: באולינג בשערי חדרה, קארטינג פלייס, בריכת הגלישה במול החוף וקיר טיפוס במתחם מיקס. כמו כן, פורסמו לתושבי העיר ההטבות למסעדות ובתי קפה בעיר, בשיתוף מנהלת העסקים בחברה הכלכלית.
עוד בשבוע יום ההולדת לעיר, הושק משחק הניווט הסלולרי "חדרה על המפה" של עמותת פנאי העיר בשני מסלולים: פארק נחל חדרה והשביל ההיסטורי של העיר. המשחק מיועד לבילוי משפחתי במטרה להכיר את הקסם של העיר חדרה.
ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה בפועל: " גאווה גדולה לראות אלפי תושבים יוצאים מהבתים במזג האוויר הסוער, ומגיעים לחגוג וליהנות בעסקים המקומיים ובאתרים ההיסטוריים. שבוע היומולדת היה הצלחה גדולה, תודה לכל מי שהגיע ולכל מי שהיה שותף לשבוע הזה"

חדרה חוגגת- הופעה בקניון ילדים | צילום באדיבות דוברות חדרה
חדרה חוגגת- הופעה בקניון ילדים | צילום באדיבות דוברות חדרה
חדרה חוגגת- סיור בטכנודע | צילום באדיבות דוברות חדרה
חדרה חוגגת- סיור בטכנודע | צילום באדיבות דוברות חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות