fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון גדול: הקבוצה של אילן צרפתי גברה על הוד השרון

הקבוצה של אילן צרפתי הרשימה, מול הקבוצה שהיא מליגה גבוהה יותר. צרפתי: "אני גאה בשחקנים על העבודה הקשה"

קבוצת הנוער של מועדון הספורט פרדס חנה, עם המאמן אילן צרפתי, חזרה לליגה לפני שבועיים. הקבוצה הפתיעה בסוף השבוע, בגביע המדינה. לאחר שניצחה את הפועל הוד השרון בתוצאה 0:3 לאחר הארכה.

ויזמן המצטיין

חניכי הקבוצה של המאמן אילן צרפתי, כבר נחשבים ל'קבוצת גביע'. כאשר גם בעונה שעברה הגיעו לשמינית הגמר. מהליגה השלישית לנוער. אחרי שבזמן המשחק הרגיל, שחקני פרדס חנה-כרכור לא הצליחו לתרגם הגעה למצבים לכיבוש שערים, הרי שבהארכה "נפתח הסכר". מצידה של הקבוצה האורחת, שנהנתה משני חילופים מוצלחים. בשלב התחלתי של ההארכה, הרי שמסירת הרוחב של ישראל בנימינוב המחליף, מצאה את אסף ויזמן. החלוץ המצויין של הקבוצה. שבעט מתוך הרחבה, בצורה מדויקת. היישר לרשתה של הוד השרון. והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. עוד שבע דקות עברו. ולאחר כדור קרן ומסירה של ויזמן, קבע רואי מזרחי 0:2. לקראת הסיום כבש שוב ויזמן, המצטיין במשחק, את השער השני שלו. והשלישי של פרדס חנה.

 

אילן צרפתי גאה בשחקנים

לאחר הניצחון של הקבוצה, אמר אילן צרפתי: "אנחנו שמחים מאוד, ואני גאה בשחקנים על ההישג. תמיד אמרתי, שהקבוצה  שלנו מוכשרת. גילינו עליונות ברוב דקות המשחק. ועם יותר ריכוז, היינו מכריעים אותו לפני ההארכה. אנחנו שמחים שהצלחנו לשמח את היו"ר מאיר מרדכי. שהגיע לצפות בנו. ואת אנשי המועדון היקרים שלנו. אל לנו להסתנוור מהניצחון. יש לנו מטרה הישגית חשובה יותר: לעלות ליגה. הראש שלי כבר במשחק מול מטה אשר, שיתקיים בשבוע הבא. אם לא ננצח בו – אז לא עשינו כלום".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות