fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשש בהפועל חדרה: "אם הכדורגל לא יחזור בקרוב , השחקנים הזרים יבקשו לעזוב"

במועדון השרון מנסים לשמור על קשר ישיר עם השחקנים הזרים, ואף להטיס במהרה את המשפחות. הקשר עומר לקאו, יצטרף לאימוני הקבוצה כאשר ייצא מהבידוד
בהפועל חדרה, פוחדים מעזיבת השחקנים הזרים \ צילום: הפועל חדרה
בהפועל חדרה, פוחדים מעזיבת השחקנים הזרים צילום: הפועל חדרה

בימים האחרונים, מנסים ראשי  קבוצת הפועל חדרה לעשות מאמצים רבים בכדי להנחית את בני המשפחות של השחקנים הזרים בקבוצה. ביניהם הקשר גוסטבו מרמנטיני. ואף מזהירים: "אם הכדורגל לא יחזור בשבוע הקרוב, השחקנים הזרים עלולים לבקש לעזוב. זה לא פשוט להיות לבד במדינה זרה. בטח לא בסיטואציה כזאת, שבה החזרה לשגרה לא נראית באופק".

 

מחכים להודעות מנהלת הליגה

הפועל חדרה, כמו יתר קבוצות הליגה, מחכה להודעה של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות, על חזרה לאימונים. עוד קודם לכן, למעשה, הייתה הקבוצה בין אלה שהוציאו את השחקנים לחופשה ללא תשלום. כאשר כבר כחודש ימים, היא הייתה ללא פעילות כלל. בשל התפשטות נגיף הקורונה.

במועדון, מבינים כי ישנה חשיבות רבה לחזרה ואף חוששים כי גם החזרה המהירה לליגה תהיה בעייתית. לאור העובדה כי פסק הזמן של שחקני הקבוצה, יהיה ארוך יותר מזה של שאר קבוצות הליגה. בינתיים, במועדון גם מנסים לשמור על קשר עם השחקנים הזרים. שמנסים להתמודד עם מצב הסגר הכללי בישראל.

כך או כך, ועם כל החשש לגבי השחקנים הזרים,  במועדון הביעו שביעות רצון על כך שלפחות המגן נועם כהן, ממשיך להתאמן.  במסגרת הנבחרת הצעירה. שניצחה ביום חמישי את מונטונגרו בתוצאה 2:1,  כאשר עלה כהן  כמחליף במשחק.

זאת בשל העובדה כי הקשר הקבוע  עומר לקאו, שנמצא חיובי לנגיף הקורונה לפני נסיעת הנבחרת הצעירה למשחק, נשאר בישראל ונמצא בבידוד. לקאו,  צפוי להצטרף לאימוני  הפועל חדרה ברגע שיתקבל האישור המתאים לכך ממשרד הבריאות.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס
כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות