fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עם רותם סלע ודורון מדאלי. ברברה מדווחת

על לאה פדרינג, זוהר אביב, ורד דנוס, טלי מולנר, איריס סמירנוב ונועה גביש וגם מויש מעוז ויגאל כהן. איפה הם בילו השבוע.
אומנות. סוניה ולאסוב צילום אסף הופמן

סוניה ולאסוב, 27 רקדנית, אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אתם צריכים לראות אותה מטפסת על הרים עם חבלים.  בין לבין היא עוסקת בדוגמנות. הריקוד על חבל הוא אומנות

 

לאה פדרינג בפסטיבל אוספיה

לאה פדרינג מי שהקימה יחד עם שותפה הדרוזי מגי'ד את קבוצת 'דרוזים ויהודים מטיילים באהבה' הפועלת למען העדה הדרוזית וקרוב לבבות השתתפה בפסטיבל "סיפורה של עוספיא": "היתה גלריה, היו דוכני והפעלות, אוכל דרוזי וריקודים ובעיקר ותושבים עם המון גאווה ושמחת חיים".

זוהר אביב דורון מדאלי

היוצרת המקומית שלנו הסופרת זוהר אביב פגשה את היוצר דורון מדאלי בכניסה לטקס פרסי אקו"ם – האגודה ששניהם חברים בה. השניים החליפו תמונות ושוחחו על ייעודם המשותף לעשות לכולנו טוב דרך מילים לזמר ולספרות.

אני וספרי בכיכר רבין מויש מעוז

מי שנראה מאושר בשבוע הספר בכיכר רבין הוא ד"ר מויש מעוז מורה דרך המומחה לנצרות שחתם על ספרו "רב הנסתר על הגלוי" על הנזירות הקתולית בארץ ישראל.

נראית מליון דולר. ורד דנוס

הסטייליסטית ורד דנוס ממשיכה להפתיע. לדבריה שמלה שעלתה לה 25 דולר יכולה להראות כמו שמלה של 250 דולר.  הסוד הוא: בגד מדוייק לךשתלבשי אותו תרגישי מליון דולר. "קניתי אותה באחד מהאאוטלטים בארה״ב, היא קרצה לי מהסטנד של הסייל, מחירה הרשמי היה 250$, המדבקה של הסייל הראתה 50$, חטפתי אותה! מדדתי, אהבתי ו…הופ לקופה! שם התברר לי שהיא בכלל עולה  25$!

טלי וגיא מולנר ביקור אצל רותם סלע בנינג'ה

טלי מולנר ובנה גיא ביקרו באתר הנינגה בנמל חיפה ולא ויתרו על צילום עם המנחה המוכשרת רותם סלע שהסכימה. בן דודה של מולנר הוא יו"ר הנמל אשל ארמוני.

סמירנוב במוסקווה השמש זורחת

אבי ואיריס סמירנוב נסעו למוסקווה וטיילו עם חברים מקומיים: השמש האירה להם את הכיכר האדומה.

נועה ותומר חוגגים יום נישואין אסף גרניט מחניודה

נועה גביש ותומר גרינבאום חגגה שמונה שנות נישואין. הם עשו את זה אצל אסף גרניט במחניודה.

יגאל כהן תורם אסף ברזינגר לוקח

חביב המדור האצן איש ההי טק יגאל כהן מ"האלופים של יגאל" הוא באמת אלוף. במהלך 54 שנותיו תרם 52 פעמים. את הפעם ה-52 שאב ממנו אסף ברזינגר צלם ופרמדיק.

שירי ותמיר מורדו במצעד הגאווה

שירי ותמיר מורדו נמצאים תמיד בפופיק הלוהט של המדינה. בשבוע שעבר היו בתל אביב לארוחת בוקר והרצאה וגם למצעד הגאווה. הם יודעים שבנתניה דבר כזה לא יתקיים לעולם.

נאוה תנעמי . דירקטוריות

נאוה תנעמי העוסקת ביחסי ציבור סיימה את הקורס להכשרת דירקטורים בחברות פרטיות וציבוריות. קורס שיזמה מועצת נשים בעיריית נתניה  בראשות אילנה גורן ואורנה רג'יניאנו.

דגנית בן יחזקאל צילום לימור גולשטיין יערי

דגנית בן יחזקאל אישה אחת שמוציאה לאויר העולם פרוייקטים שלמים של תוכן ויזואלי שמוכר. מייצרת ״קריאייטיב ויז׳ואל׳: "אני יוצרת תוכן ונראות דיגיטלית למותגים, לעסקים, למוצרים שהולך יד ביד עם ארט. ורק בסוף מצלמת".

הדר איצקוביץ מוסמכת במוסיקה

זמרת האופרה הדר איציקוביץ סיימה לימודי תואר שני באקדמיה למוסיקה בירושלים בהצטיינות. זמרת קלאסית מקצוענית. היא עשתה את זה באחור של שבע שנים אבל הספיקה מאז המון.

מושית סגל קוסטה דל סול גרנדה

מושית סגל חזרה מטיול מהנה באנדלוסיה בדרום ספרד בעונה פורחת ויפה. ונהנתה לא רק מהמוסיקה.

סוניה ולאסוב צילום אסף הופמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות