fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סם אונס במסיבת בר מצווה בנתניה

"אבק המלאכים" סם פיצוציות נדחף לכוס מים ששתתה נערה בת 13 במסיבת בר מצווה בארוע שכבתי ברמת פולג. המשטרה חוקרת. לא ברור מי עשה את זה.
אפרת תמרקין גונן. מרגישה אבודה

בשבוע עמוס עבירות מין באיי יוון כשהשיח על הנושא לא יורד מדפי העיתונות, נמצא סם בכוס מים ששתתה ילדה בת 13 במסיבת בר מצווה ברמת פולג. בדיקת שתן, שנשלחה לאבחון מומחה אימתה את החשדות ש"אבק המלאכים" סם פיצוציות נדחף לכוס מים ששתתה התלמידה במסיבת בר מצווה בארוע של השכבה בסמוך לשכונה. תלונה הועברה למשטרה ונסיבות הארוע נבדקות.

הארוע שלנו קרה כאן, על יד הבית בנתניה. האמא אפרת תמרקין-גונן תושבת רמת פולג מרגישה אבודה. "האם איבדנו את השפיות והביטחון?" היא שואלת. "אבל החוויה הטראומטית שעברנו השבוע נוגעת לכל הורה והורה כאן בשכונה ואני חשה, שמחובתי לשתף ולהזהיר" היא כתבה בפוסט בפייסבוק שהופץ במהירות לאלפי אנשים: "רציתי להפיץ בשכונה, מצד אחד לידע את התושבים מצד שני לתת למשטרה להבין שמשהו קשה קרה כאן והרגישות של התושבים לכך היא גבוה". מוסיפה אפרת.

אפרת: "הבת שלי 13 הוזמנה השבוע לבר מצווה של חבר מהשכבה. אירוע פרטי, המיועד לילדי השכבה, גילאי 12-13 בלבד. בחלוף כשעה מתחילת האירוע, קיבלתי טלפון בהול מחברה של הבת שלי. 'תגיעי מהר, הילדה מתקשה לנשום. בוכה בהיסטריה'. טלפון כזה אני לא מאחלת לאף הורה. רצתי מיד למקום שהוא ציבורי ומוכר כאן בשכונה".

מה ראית?

"הבת שלי היתה מוקפת במשפחה המדהימה של ילד בר-המצווה כשהיא בקושי נושמת ולא מצליחה לעמוד על הרגליים, מסוחררת כולה, לא בפוקוס. חשבנו לתומנו שהיא חווה התקף חרדה. לא חוותה משהו דומה מעולם. כל ניסיון להרגיע, לחבק, לעזור, לא הואיל. הזמנו אמבולנס אבל עד שהוא הגיע, היא קצת התאוששה. החלטתי לקחתי אותה הביתה. בלילה, בבית שוב חזרו התופעות של התקף חרדה בלתי נשלט. בלתי מוסבר. בוקר רצנו לקופת חולים. האבחנה של הרופאה: 'התקף חרדה'. חלפו שעות והילדה לא הצליחה להתאושש, לא הצליחה לעמוד על הרגליים. הופנינו למיון. הרופאים במיון חשדו מיד שזה לא חרדה אלא סם שהוכנס למשקה שלה. את היומיים הבאים כבר בילינו במחלקת ילדים בלניאדו. בבדיקת שתן, שנשלחה לאבחון מומחה אוששה את החשדות PCP  אבק המלאכים. סם פיצוציות ארור, נדחף ככל הנראה לכוס מים ששתתה. לא 'התקף חרדה' ולא נעליים. סמים!!! מישהו ניסה לסמם לי את הילדה. אני לא יודעת מה היו המניעים שלו ומה היתה כוונת החלאה, אבל יש לנו מזל, שהיא בסדר. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע. הגשנו תלונה במשטרה".

"אין לנו מושג, למי היה האומץ לעשות זאת אני מקווה ומייחלת, שזה לא ילד מהשכבה שעשה מעשה שטות. מקווה מאוד שמי שעשה זאת ייתפס. ואת אתכם ההורים, אני מבקשת להזהיר. זה קרה כאן, בשכונה שלנו, במשמרת שלנו, מתחת לאף שלנו. אנחנו חווינו גיהנום השבוע. מאחלת ומייחלת, שאף אחד מכם לא יחווה זאת בעצמו".

האם היה בר אלכוהול?

"לא היה בר אלכוהול אלא רק שתיה קרה. ביתי שותה רק מים. אני הייתי שם ופגשתי את המשפחה שהשגיחה".

האם היה מבוגר אחראי במקום?

"בודאי. משפחתו והוריו של חוגג הבר מצווה. משפחה מקסימה מרמת פולג. כמו כן היו אנשי צוות של המקום".

מה היה במסיבה?

"מסיבת בר מצווה, סביב הבריכה, עמדת איפור, אוכל ושתיה קלה, DJ ומוסיקה. ראיתי את המקום וזה היה מקסים".

מי הכניס את הסם לשתיה? למים?

"לא יודעת. זה לא חייב להיות ילד מהשכבה או ילד בכלל. לא רוצה להאמין שילדים מהמסיבה. אבל היו עוד אנשים במתחם. צריך לבדוק. זה סם שבני 14 מוכרים אותו ברחוב. אפשר להשיג אותו בקלות בפיצוציות".

מה לדעתך צריך לעשות עכשו?

"צריך לקיים שיח בבית הספר שלנו ובכל בתי הספר בשכונה ובעיר. צריך שתהיה שעת חינוך להעלות את הנושאים האלה שכל המדינה מדברת עליהם. וצריכה להיות השגחה מחמירה בארועים של ילדים. אני חשבתי כל הזמן שהבת שלי גדלה בחממה, שבית הספר הוא חממה והסביבה שאנחנו חיים בה היא סביבה של אנשים טובים ולא יעלה על הדעת שהילדים יהיו בדברים האלה. מה שחשוב לי כרגע הוא שהמשטרה תעשה את החקירה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך השבוע האחרון התקבל במשטרת ישראל דיווח על קטינה בת 13 מאזור המרכז שאושפזה בבי"ח לניאדו לאחר שחשה ברע. מבירור ראשוני של נסיבות האירוע התברר כי הקטינה השתתפה באירוע בר מצווה בגן אירועים באזור השרון ולאחר ששתתה מים, הרגישה ברע וסבלה מסחרחורות וקשיי נשימה. מבדיקות שנערכו בביה"ח התברר כי בגופה של הקטינה התגלו שרידי סם. נסיבות האירוע נבדקות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות