fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה: "עשינו פה דבר מדהים"

"אין עוד קבוצה עם קהל כזה". חוגגים עם מרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)

עם שריקת הסיום במשחק מול הפועל קטמון, החלו חגיגות העלייה של מכבי נתניה לליגת העל. ההפסד באותו משחק, 2:0, נדחק לשולי הדברים.

את החגיגות פתח הזמר ליאור נרקיס שהקפיץ את הקהל והשחקנים. לאחר הצגת השחקנים המסורתית על ידי יוני רועה, עלתה לבמה ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר, שנכנסה לרוח השמחה ובירכה את כל העושים במלאכה: "תודה רבה לאוהד מספר אחת, אייל סגל, תודה לשחקנים והצוות המקצועי שכל זה בזכותכם. תודה לאוהדים, אתם הסמל להתנהגות ואהדה אמיתית, אין עוד קבוצה עם קהל כזה. מכבי נתניה היא חלק מהעיר וכשעצוב לה, עצוב לכולנו, הם הסמל שלנו". בהמשך דבריה בישרה פיירברג-איכר כי המועדון יקבל מהעירייה מענק עלייה בסך מיליון שקלים.

"אין עוד קבוצה עם קהל כזה". חוגגים עם מרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)
"אין עוד קבוצה עם קהל כזה". חוגגים עם מרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)

בשיא הערב עלה לבמה בעלי הקבוצה, אייל סגל, שנראה נרגש מאוד: "זו חגיגה כפולה בשבילי. כאוהד וכבעלים שזוכר איפה היינו לפני עשרה וחצי חודשים, באמת עשינו פה דבר מדהים. כשלקחתי את הקבוצה, לא חשבנו על עלייה כי היינו צריכים להציל את מועדון. לא ידעתי מה מחכה לי כי בסך הכל היה לי סמל ושם. הגעתי למתקן האימונים והתחלנו לעבוד באיחור של חודשיים. מהר מאוד הדבקנו את הפיגור ובנינו קבוצה. אנחנו הכי קרובים לקבוצת אוהדים שיש בליגת העל כי אני אוהד. אנחנו עושים הכל כדי לחבר את הקהל וכנראה שאנחנו גם מצליחים, כי בארבעת הימים האחרונים הצלחנו למכור קרוב ל-1700 מנויים – כמות כל המנויים של השנה שעברה״.

סגל גם התייחס למטרות בעונה הבאה: "אנחנו רוצים לבנות קבוצה מרגשת שתתחבר לקהל ותתייצב בליגת העל. אליפות? אני רוצה קודם להתייצב ואני משוכנע שאם הכל יסתדר כמו שצריך, מכבי נתניה תהיה מודל לאיך בונים קבוצה בתקציב שפוי".

את השחקנים ייצג הקפטן ערן לוי שאמר: "עושים פה משהו מאוד יפה. הכי מגיע לנו, מגיע לקהל הזה שהגיע לכל מקום. עשינו היסטוריה, אין מאושרים מאיתנו. אמונה תמיד יש ותמיד צריך, כולנו במערכת האמנו, וזה לא היה יכול לקרות אם לא היינו מאמינים. ייקח עוד זמן להבין ולעכל את מה שעשינו. אם יש מועדון שמגיע לו זה מכבי נתניה. אני חייב להגיד שאם לא הייתי עושה מה שאני עושה, לא היו מחתימים אותי ולא כל שחקן אחר. אני חושב שאני עושה את מה שצריך על הצד הכי טוב שיש. יש ביקורות שבעיניי הן די מצחיקות, אבל זה חלק מהכדורגל. אני שמח להיות פה, זה הבית שלי כבר חמש שנים וזה הכי כיף בעולם".

סופית: סבע נשאר

ההכנות של מכבי נתניה לעונה הבאה נמצאות בעיצומן. בקבוצה מעוניינים להחתים שוער שכן דין גל פצוע ולא יוכל לפתוח את העונה. שוער הפועל רעננה אריק ינקו קיבל הצעה בסך 400 אלף שקלים לעונה והוא אמור לתת תשובה עד השבוע הבא. על הפרק נמצאים גם דני עמוס, צחי גיגי ואוהד לויטה שמוערך מאוד בקרב האוהדים. גם הבלמים אוראל דגני ואיאד אבו עוביד קיבלו פניות ואמורים להחזיר תשובות.

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

אחרי הישארותם של ערן לוי, קובי מור וברנקו ורגוץ' וצירופם של גיא גרוס עדן שרם והסיכום העקרוני עם עדי קוסטנטינוס, בנתניה הודיעו לעוז אריאל, רועי דיין, יקיר שינה וקרלוס לואיזה שאין כוונה להאריך איתם את ההתקשרות.

אייל סגל והבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' סיכמו כי דיא סבע יישאר במכבי נתניה בעונה הבאה. כזכור, הצדדים לא מגיעים להבנות על מחירו של השחקן – איזיקוביץ' מבקש מיליון שקלים וסגל מסכים לשלם רק 200 אלף שקלים. הנושא הועבר להחלטת בורר.

בימים הקרובים ינסו בקבוצה לגייס ספונסרים באירוע חברתי שיתקיים בביתו של חבר הנהלה. לאירוע הוזמן איש העסקים יצחק תשובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות