fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משכן חדש ליחידה לטיפול נמרץ בהלל יפה

בהשקעה של 20 מיליון שקלים עברה היחידה לבניין אשפוז 3. בבית החולים נפתח מרכז טיפול יום פסיכיאטרי לנוער
המרכז הרפואי הלל יפה | חולי קורונה | צילום: באדיבות הלל יפה
המרכז הרפואי הלל יפה | חולי קורונה | צילום: באדיבות הלל יפה

במסגרת תנופת הבנייה וההתרחבות של המרכז הרפואי הלל יפה, עברה השבוע היחידה לטיפול נמרץ כללי של המרכז הרפואי הלל יפה למשכן חדש ומשופר. ההשקעה נאמדת בכ-20  מיליון שקלים.

עד כה פעלה היחידה במרחב תשתיתי מיושן שמנה כחמש מיטות. המעבר למשכנה החדש בקומה השלישית של בניין אשפוז 3 הרחיב את שטחה של היחידה כמעט פי ארבע, והיא תורחב, בשלב ראשון, לתשע מיטות של טיפול נמרץ כללי, שבעתיד הקרוב יגדל ל-13 מיטות. המשמעות: הקלה על עומס המטופלים הזקוקים להנשמה ולטיפול נמרץ מחוץ ליחידה.

מנהלה הוותיק של היחידה לטיפול נמרץ כללי, ד"ר מוני ליטמנוביץ וצוותו, הביעו שביעות רצון ניכרת מהמתחם החדש: "מדובר בתנאי אשפוז ומלונאות שיש בהם בכדי להאיר את העיניים – למטופלים, למשפחות ולסגל המטפל. נמשיך לעשות עבורם את המיטב כפי שעשינו עד כה, אבל ללא ספק, המתחם החדש מהווה שינוי משמעותי ומדהים עבורם ועבורנו".

לאחרונה נחנך רשמית גם מרכז טיפול יום פסיכיאטרי ייעודי לנוער. המרכז זכה לשם "מנור", שם נרדף למשוט המניע סירה, המהווה מטאפורה ליד מושטת לבני הנוער שעבורם הוא הוקם. מדובר במיזם ייחודי, המספק מסגרת לימודית זמנית טיפולית לבני נוער, מסגרת שעד כה לא הייתה קיימת באזור במתכונת זו.

"מדובר במרכז  הנותן  מענה לבני נוער בגילאי 18-12 הסובלים מקשיים הסתגלותיים והפרעות פסיכיאטריות ומתקשים להמשיך ולתפקד בבית, בחברה ובבית הספר", מסבירה ד"ר טטיאנה אברט, מנהלת המרפאה לבריאות הנפש לילדים ונוער של המרכז הרפואי הלל יפה. "במרכז פועל צוות רב מקצועי רפואי, פרא-רפואי וחינוכי, כולל כיתה חינוכית בפיקוח משרד החינוך המספקת לימודים אקדמיים ברמה התואמת את הגיל ואת היכולות האקדמיות של הילד".

על המרכז אחראית גב' אלי רוזן, מטפלת ותיקה במרפאה לבריאות הנפש ילדים ונוער, אשר יחד עם צוות מקביל ממשרד החינוך: גב' עופרה אברג'יל – מנהלת ביה"ס במרכז החינוכי לילדים במרכז הרפואי הלל יפה, והגב' חן בר- מחנכת הכיתה של המרכז, מהוות גורם מאגד של כל הניתן במסגרת המרכז.

למידע נוסף על המרכז החדש והתנאים לקבלת בני נוער לטיפול בו, ניתן לפנות בטלפון: 04-6337094/99 דוא"ל: barany@hymc.gov.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות