fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת העיר חדרה תצביע על הדחת רונן הילף מ"נחלים"

חבר האופוזיציה במועצת העיר וחבר הדירקטוריון של החברה לתיירות ביקש להעלות לדיון את השאלה האם יש טעם בהשארת התאגיד. גנדלמן כתב לו: אינך פועל לטובת החברה
מועצת העיר חדרה. צילום: עיריית חדרה
מועצת העיר חדרה. צילום: עיריית חדרה

ראש העיר צביקה גנדלמן פנה בכתב לחבר המועצה מטעם סיעת "מחוברים" ,רונן הילף, ובו ציין כי לדעתו אינו יכול עוד לשמש כחבר דירקטוריון בחברת נחלים. הסיבה לכך היא מייל ששלח הילף השבוע לחברי הדירקטוריון לקראת ישיבת הדירקטוריון של החברה ובו ביקש להעלות לדיון "האם יש טעם בהשארת תאגיד נחלים".

בתגובה שלח אליו גנדלמן מכתב ובו ציין: "לא יכול להיות חולק על כך כי אדם, אשר סבור כי החברה היא מיותרת ויש לסגור אותה, אינו יכול למלא את חובתו ולפעול לטובת החברה ולהצלחה, שהרי כיצד אדם יכול לפעול לטובת גוף שהוא אינו מעונין בקיומו".

רונן הילף
רונן הילף

במכתב צוין כי דבריו של הילף אינם עומדים בקנה אחד עם תקנון החברה, בו נקבע כי "חברי הדירקטוריון יפעלו לטובת החברה, במסגרת ובהתאם לתקנון ולהחלטת האספה הכללית. הודגש גם כי "קיימת לך הזכות, הסמכות והחובה להביע דעתך באופן מלא, גם אם דעה זו שונה מדעתי ומדעת יתר חברי הדירקטוריון, אולם בהינתן כי עמדתך המוצהרת היא כי אין מקום להמשיך בפעילות החברה ויש לסגור אותה, אין ספק כי אינך פועל לטובת החברה כפי שנדרש ממך בחוק ובתקנון החברה".

המשך מינויו של הילף כחבר דירקטוריון בחברת "נחלים", תלוי כעת בהחלטת מועצת העיר, שתידרש להצביע בישיבת המועצה הקרובה, אם להמשיך או להפסיק את כהונתו.

בתגובה למכתב שקיבל, העלה הילף פוסט בפייסבוק וכתב לצד צילום המכתב, "ראש העירייה מבקש להדיח אותי מדירקטוריון נחלים (חברה לתיירות) כנציג אופוזיציה. הסיבה: טענתי, לאחר כחצי שנה כדירקטור, שהתאגיד הזה לא יצרני, (כמה תיירים ראיתם ברחובות? אילו הכנסות בכוחות עצמו מייצר התאגיד? האם אלו אינן שאלות רלבנטיות?) ומהווה נטל מיותר וכבד על הקופה הציבורית. ביקשתי לדון בצורך בסגירתו, תוך הסבר ראשוני ומחקרי שביצעתי כיצד ניתן בקלות לחלקו בין הגופים הקיימים. הנורות האדומות דולקות והם אינם שלי, הם של כולנו. אני בתקווה שחברי המועצה לא ייתנו לכך יד ויוכיחו שיש גבול למבוקש מהם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות