fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

״מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?״ אירוע מלא אור 'לגאמני רצה'

אירוע מלא אור 'לגאמני רצה' | צילום: עדי עזרא

מיכל כהן אלדן, מנהלת קהילת הנשים בזיכרון והסביבה, נוכחת בפייסבוק ויזמית חברתית מוכרת, לא מפסיקה לתרום ולהפתיע, מאז תחילת המלחמה היא הקימה חמ״ל בביתה בזיכרון למען מפונים וחיילים.
בתרומות של בגדים יד 2 לתינוקות, טיטולים, בגדים לילדים ומבוגרים למפונים וגם ארגזי מזון ופרודוקטים, צעצועים וספרים ועוד.

אירוע מלא אור 'לגאמני רצה' | צילום: עדי עזרא
אירוע מלא אור 'לגאמני רצה' | צילום: עדי עזרא

לצה"ל התגייסה מיכל עם תרומה של עשרות רבות של חבילות ופינוקים ללוחמים, לכל חייל בחזית ובעורף. זה בנוסף של ארוחות חמות לשבת שנשלחו למוצבים בצפון ובדרום אותם בישלה בעזרת שכנות וחברות מהקהילה הפעילה בזכרון יעקב.

חלק ניכר היא עשתה בשת"פ עם אסנת שליט מנהלת קניון אורות שדאגה מאחורי הקלעים לכל הטוב הזה. בנוסף מיכל יזמית חברתית בנשמה, תכננה מבעוד מועד אירוע לחודש המודעות לסרטן השד ובגלל תחילת המלחמה הוא נדחה והתקיים בשבוע האחרון. את האירוע היא הקדישה לאישה צעירה בשם שלי סטורזי כהן, שנפטרה לפני שבעה חודשים והותירה חלל ענק וצוואה לכו להבדק: גילוי מוקדם מציל חיים.

בערב של נר רביעי של חנוכה בברוניתא זכרון יעקב נערך אירוע חגיגי בהפקתה לקבוצת 'גאמני רצה' פרדס חנה כרכור, זכרון יעקב וישובי האיזור בהובלת המאמנת קרן עמרוסי.

קרן עמרוסי, מאמנת ״גאמני רצה״ הודתה למיכל: "רגע לעצור להודות על האור שהצלחת להאיר בימים חשוכים כל כך, תודה למיכל כהן אלדן על ערב מדהים שהפקת באהבה ובכישרון לקבוצת 'גמאני רצה' אותו תרם גיבור ישראל אסף דרורי שיריונר. מיכל היא עיתונאית יזמית חברתית ומנהלת את קהילת הנשים בזכרון יעקב. תודה רבה לך על תרומתך למען נשים ואנשים ולעולם יותר טוב״.

קרן עמרוסי ומיכל כהן אלדן | צילום: עדי עזרא

מיכל כהן אלדן אמרה: ״האירוע נתרם על ידי אסף דרורי גיבור ישראל המתגורר בקנדה. דרורי שירת כטנקיסט מלחמת יום הכיפורים, נלחם בגדוד הטנקים בגזרה הדרומית של קו בר לב לצד מוצב המפצח, שרפי בעלי פיקד ואשר נלחם עד הכדור האחרון ונפל בשבי. אחרי 50 שנה הם נפגשו, בפגישה מרגשת בביתנו בזיכרון, כשראה את התעודות על פעילותי החברתית שמונחות בערמות בשידה בסלון ביתנו וביקש להרים תרומה לקהילת הנשים שלי. ביקשתי שיתרום ישירות לנשים שאני מתנדבת, ל״גאמני רצה״ היקרה לליבי, בזכות התרומה הפקתי אירוע למען הנשים מקבוצת גאמני רצה פרדס חנה – כרכור, זכרון ויישובי האיזור שחברתי היקרה קרן עמרוסי מאמנת בהתנדבות בשנים האחרונות. הזמנו גם את קבוצת גאמני רצה חדרה.

התורם אסף דרורי | צילום: באדיבות המצולם

את האירוע החלטתי להקדיש לזכרה של חברת גאמני ואישה יקרה ואהובה שנפטרה לפני שבעה חודשים, שלי סטורזי כהן המופלאה ז״ל, שהשאירה חלל וגעגוע ענק. שלי היתה השראה ענקית לכולם. יהי זכרה ברוך לעד!. בנר רביעי של חנוכה התקיים האירוע בסימן חנוכה חג האורות,הניסים והנפלאות. התרגשתי לארח את אמא וסבתא של שלי וגם דודתה רוחל׳ה. קרן ואני נשאנו דברים לזכרה של שלי וגם חנה שיתפה וסיפרה על שלי ולא נותרה עין יבשה. ברוניתא אירחו אותנו וגילי ליבר מייסד וזמר גאיה הופיע במופע מרגש . היה אירוע מרגש שגם הדהד את המסר החשוב אותו אמרה סבתא של שלי- גאולה בונשטיין שקראה לכל הנשים מגיל 30 ללכת להבדק: גילוי מוקדם מציל חיים.!

שלי ז״ל בעלה קובי ושני בניה | צילום: באדיבות המשפחה

שמחתי להעניק למשתתפות שחלקן בשלהי טיפולי כימו וחלקן מחלימות תשורות של בגדים וצעיפים מהממים תרומה מאנשים נפלאים. תודה לזיווה עובדיה מאריסטו שמאט קניון אורות אישה מופלאה שתמיד נרתמת לסייע בקהילה. תבורכי! ככה גם ניקי אייזלר מבוטיק ניקי קיסריה. אין אנשים כמוך ניקי תודה לרוני חיים מרונצ׳ה זכרון. תודה לצלמת שהגיעה בהתנדבות- עדי עזרא, קרן אהובתי תודה על השת״פ ומי שאת עבורי.".

הזמר והיוצר גילי ליבר באירוע 'גאמני רצה' | צילום: עדי עזרא
חנה סטורזי אמא של שלי סטורזי כהן ז״ל והסבתא גאולה בונשטיין | צילום: עדי עזרא

באירוע מיכל כהן אלדן דיברה ואמרה: "אני שמחה לארח אתכם כאן בברוניתא לנר רביעי של חנוכה חג האור, הניסים והנפלאות, וברוח החג לברך כל אחת ואחת מכן ואת משפחותיכן יחד עם חיילי צהל האהובים שלנו בברכת חג שמח ושתהיינה בשורות טובות! הערב חג האורות מוקדש באהבה ובגעגוע ענק לשלי סטורזי כהן ז״ל שנפטרה לפני פחות משנה לאחר התמודדות עם סרטן השד. אנו מארחים הערב את אמה של שלי- חנה סטורזי, את הסבתא גאולה ובנות מהמשפחה . עבורי שלי היתה הבת המושלמת של דודי וחנה סטורזי, הישראלית היפה, הקצינה המוכשרת, אשת הקריירה עתירת התארים , הבת הנפלאה, הרעייה והאמא המסורה והטובה, האישה היפייפיה שכבשה כל לב בזכות אישיותה המיוחדת, היתה בה אצילות לצד פשטות, יופי חיצוני ולא פחות יופי פנימי עשיר. כשהתגלתה המחלה, שלי פנתה לקהילה בזכרון כדי שתסייע לה ברכישת תרופה מצילת חיים שלא היתה בסל הבריאות עבורה, בזכות כך התאחדנו תושבי זכרון להציל את שלי. הגיוס הצליח והיתה אמונה ודרך נחושה של שלי אל ההחלמה והריפוי.

אך לאלוהים היו תוכניות אחרות לצערנו שלי נפטרה והשאירה חלל ענק הלב כולם , משפחה ושני קטנטנים. חודשים התהלכתי עם מועקה ועצבות גדולה, למה? למה אלוהים? ונותרתי ללא תשובה. היום אנחנו מוקירים את זכרה ואת ההשראה שהותירה בעולם. עבורי שלי היתה סמל לאהבה. אהבה לחיים, למשפחה ,אהבה נקייה טהורה ויפה ,אהבת למדינה עם שלל ערכים ,של תרומה לקהילה ונדיבות הלב. שלי גם זכתה בחייה לקבל את אהבת ההמונים שאהבו אותה, לפני המחלה וגם במהלכה , שהתגייסו לסייע וייחלו ככ להחלמתה. יהי זכרה של שלי ברוך לעד!

אירוע מלא אור 'לגאמני רצה' | צילום: עדי עזרא

זה המקום להודות לקרן עמרוסי מאמנת ״גאמני רצה״ פרדס חנה כרכור, זכרון ויישובי האיזור. מיד שפניתי אליה, קרן קיבלה את שלי בחיבוק חם וליוותה אותה כל התקופה ברגישות ובמסירות אין קץ. אני זוכרת את התמונה ששתיהן רצות במרתון תל אביב, יד ביד, קרן עם המשרוקית ושלי מתגלגלת מצחוק. זה היה נראה כמו רגע של תקווה מזוקקת ואושר שהצליחה והיא בדרך להחלמה. קרן את קרן אור מבורכת ותודה לך מעומק הלב על מה שעשית ואת עושה למען הנשים מקבוצת ״גאמני רצה״. הערב הזה הוא תרומה שקיבלתי מאיש יקר, טנקיסט, גיבור ישראל שנלחם לצד בעלי רפי במלחמת יום כיפור. רפי שהיה מפקד מוצב המפצח , נלחם עד הכדור האחרון בלי חילוץ ועזרה מצה"ל ונפל עם חייליו בשבי. מזכיר משהו מהיום? השנה ורגע לפני האסון השביעי באוקטובר ,ציינו 50 שנה למלחמת יום כיפור, והטנקיסט ששמו אסף דרורי הגיע לבקר מקנדה שם הוא מתגורר ופגש את רפי אחרי 50 שנה! כשראה את הפעילות החברתית שלי רצה לתרום לי עבור קהילת הנשים הישראלית, אני שבשנתיים האחרונות מחוברת לקרן ול״גאמני רצה״ החלטתי לתרום זאת לכם, לפנק אתכם שתתחזקו ותחלימו במהירה. אמן! תודה אסף דרורי!

אני מבקשת להודות לברוניתא לאיילת ציוני ולרועי זורו על עזרתכם לאורך כל השנה ועל האירוח היום.

כשחשבתי על התוכנית האמנותית לערב לא יכולתי לחלום על משהו עם תדר טוב יותר. את גילי ליבר מייסד וזמר להקת גאיה הכרתי בסוף שנות התשעים, תקופה ביטחונית קשה של אוטובוסים מתפוצצים ומחבלים מתאבדים,
המוזיקה שלו ריפאה לי ולרבים את הנפש. ואני מאוד מחוברת ואוהבת אותו.

תודה לקרן עמרוסי על השת״פ החברות ביננו, אתן נשות ״גאמני רצה״ זכיתם בטובה ביותר. תבורכי על תרומתך! תודה לעדי הצלמת שהגיעה בהתנדבות . תודה לנשות הקהילה המתנדבות לסימה כהן, לויקי לב, אחיותיי ,
ולכל מי שתמיד שם כשצריך. תודה לכם נשים יקרות מאחלת לכן בריאות והחלמה והרבה אור!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות