fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מברוק! ניצחון ראשון העונה לנוער של הפועל חדרה

ועוד איזה ניצחון! החניכים של מומו ניסטל גברו על מכבי תל אביב מצמרת ליגת העל והשיגו נקודות חשובות
מומו ניסטל. צילום: שלומי גבאי
מומו ניסטל. צילום: שלומי גבאי

הישג אדיר לקבוצת הנוער של הפועל חדרה שהשיגה השבוע את ניצחונה הראשון העונה כאשר גברה בבית על מכבי תל אביב 0:1. חדרה עדיין מדורגת אחרונה בטבלת ליגת העל לנוער עם 4 נקודות, אבל התקווה היא כי הסחף ייעצר.

הקבוצה של מומו ניסטל שיחקה שני משחקים השבוע ומשחק נוסף מצפה לה מחר (שבת) בחוץ מול הפועל קריית שמונה. במשחק הראשון של השבוע הפסידה חדרה בחוץ להפועל רמת גן וכאמור ביום רביעי גברה על מכבי תל אביב שרצה במאבק על האליפות לצד מכבי חיפה והפועל תל אביב.

המשחק שהתקיים במגרש ברמדה לא התעלה לרמה גבוהה והרוח החזקה שנשבה בו הקשתה על השליטה בכדור. אבל חדרה הוכיחה עליונות בהקרבה ורוח הלחימה ואף כבשה את שער הניצחון על ידי דן לוגסי שנגח לאחר הגבהה של עמית מור. לוגסי נרכש לפני חודש וחצי על ידי אנשי חדרה ממכבי תל אביב.

מאמן הקבוצה, מומו ניסטל, התרגש לאחר הניצחון ואמר: "אנחנו משחקים כבר שלושה משחקים מצוין אבל נכשלנו בתוצאות. במשחק מול מכבי תל אביב רוח הלחימה ניצחה את המשחק ומפה אנחנו מקווים לא לעצור כדי לעשות את הבלתי ייאמן ולהישאר בליגה. אני חושב ששיטה ודרך הביאו את הניצחון הראשון ויביאו עוד הרבה ניצחונות בהמשך". לקראת המשחק מול קריית שמונה מתכוונים ראשי המחלקה להוציא את קבוצת הנוער לבית מלון בכדי להגיע מוכנים למשחק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות