fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעם שלישית גלידה: ביום הבחירות בחדרה בוחרים ומבלים במול החוף וילג'

מצביעים בקלפיות במטרה להשפיע, ויוצאים לבלות בין מגוון האירועים השונים עם הילדים, לאכול במסעדה טובה, לעשות שופינג בהנחות משמעותיות ובעיקר מנצלים את היום כדי לבלות יחד.
יום הבחירות בחדרה, בריכת הגלים במתחם מול החוף וילג חדרה. צילום: מול החוף וילג'
יום הבחירות בחדרה, בריכת הגלים במתחם מול החוף וילג חדרה. צילום: מול החוף וילג'

יום הבחירות בחדרה הוא יום החופש הלאומי, חלק בלתי נפרד מיום הבחירות והפך בשנה האחרונה לסוג של מסורת, ובמתחם "מול החוף וילג" הממוקם על כביש החוף באזור חדרה, החליטו להתייחס ליום הבחירות ברצינות בכל הנוגע לאטרקציות בחדרה לכל המשפחה

מחפשים אטרקציות בחדרה? הרכב גובהטרון הכולל מוזיקאים לצד שחקנים, קומיקאים, להטוטנים, הולכים על קביים וליצנים יפעילו את הקהל ברחבי המתחם בין השעות 11:00-16:00.

בריכת הגלישה הייחודית של מתחם "מול החוף וילג'", הגדולה ביותר בארץ שתיפתח לסשנים של גלישת גלים לאורך כל היום כך שלא צריך לחשוב פעמיים ולבדוק את מצב הגלים בים ביום הבחירות בחדרה הקרוב.

בריכת הגלים במתחם מול החוף וילג חדרה. צילום: מול החוף וילג'
לקראת יום הבחירות בחדרה. בריכת הגלים במתחם מול החוף וילג חדרה. צילום: מול החוף וילג'

גם מתחם "ההחלהקרח וילג'" הצמוד שמושק בימים אלה יפתח עבורכם! מדובר במתחם ההחלקה על קרח הראשון באזור שיכול להכיל כ30 מבקרים ומאפשר לחלוק עם חברים ומשפחה את חוויית  האקסטרים שבהחלקה על הקרח.

ההחלקה על הקרח מיועדת לכל הגילאים,  החל מגיל  3 ומותאם עבור מחליקים מתחילים ועד מומחים בהחלקה על הקרח. בכניסה למתחם, המבקרים מקבלים זוג מחליקים מקצועי ומותאם למשטח הייחודי לשימושם. לבילוי במשטח ההחלקה החדש ניתן להגיע כיחיד, משפחה, בקבוצות ואפילו לערוך חגיגות ימי הולדת, ימי גיבוש לחברה, מסיבות כיתה וכל אירוע שתחשבו עליו!

מתחם הקארטינג יחכה לכם לסיבוב מהיר ומתחם הגימבורי יהיה פתוח כל היום לקטנטנים במחירים נוחים ואווירה שמחה.

מתחם מול החוף וילג'. צילום: יקיר מלכה
יום הבחירות בחדרה מתחם מול החוף וילג'. צילום: יקיר מלכה

ואם כל זה לא מספיק אז רשת "סופר פארם" בחרה ב"מול החוף וילג'" להשקה בלעדית של הבושם החדש של המותג הבילאומי JADE ותעניק מתנות למתעניינים!

בנוסף, יחכו לכם דוכני אינסטבלוק ייחודי עם הטבות, קליעת צמות צבעוניות, תחפושות ותכשיטים במחירים חד פעמיים!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות