fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה קורה: סינמה סיטי בחדרה ייפתח השבוע

בהשקעה של 50 מיליון שקלים ייפתח במתחם המיקס בעיר הסינמה סיטי, ובו 11 אולמות קולנוע ו-1,600 מושבים. ראש העיר צביקה גנדלמן: יום חג לחדרה
סינמה סיטי במתחם המיקס בחדרה
סינמה סיטי במתחם המיקס בחדרה

סינמה סיטי ממשיכה להתרחב עם מתחם בתי הקולנוע השביעי, במתחם ה-MIXX בחדרה. הפתיחה לציבור הרחב תהיה ביום חמישי הקרוב, 25.2.

מתחם הסינמה סיטי חדרה כולל מעל 1600 מושבים – 11 אולמות קולנוע מפוארים, מצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ואולם VIP.

מלבד סרטים יהווה המתחם מקום בילוי ופנאי לכלל האוכלוסייה, לצעירים עם פעילויות מיוחדות, למבוגרים עם "זמן אשכול" המעניק קורסים והרצאות במגוון תחומים ולבני גיל הזהב עם ימי שלישי בשלייקס בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי ופעילויות תרבות נוספות בשיתוף עיריית חדרה.

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, אמר לקראת פתיחת המתחם: "זהו יום חג לתושבי חדרה והסביבה,  שבמשך שנים רבות נאלצו לנדוד לצפות בסרטים בערים אחרות. מהיום יוכלו  תושבי העיר ליהנות מבילוי ברמה הכי גבוהה, הכי קרוב לבית, כראוי לעיר מרכזית בישראל".

סינמה סיטי במתחם המיקס בחדרה
סינמה סיטי במתחם המיקס בחדרה

משה אדרי , מבעלי הסינמה סיטי וחברת NMC יונייטד והאיש המזוהה עם התעשייה המתחדשת של הקולנוע בישראל, הוסיף: "אני נרגש לחנוך יחד עם משפחתי ושותפיי, את מתחם הבידור והבילוי החדש, כאן בחדרה עם מיטב החידושים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר. הקמת מתחם בידור, בילוי ופנאי בחדרה היה גם הוא ביוזמתו של לאון אחי ז"ל ולצערנו הוא לא זכה להגיע לפתיחתו. סינמה סיטי חדרה מצטרף למשפחת הסינמה סיטי ולאחיו בבאר שבע, גלילות, ראשל"צ, ירושלים, נתניה וכפר סבא".

אבי אדרי, בנו של לאון אדרי ז"ל ומנכ"ל הסינמה סיטי ציין: "אני בטוח שמתחם זה ישמש את כל תושבי חדרה והאזור ויהווה מקור גאווה ומקום בילוי מוביל. אנחנו נפעל יחד עם העיר ותושביה על מנת להרחיב את היצע התוכן והפעילות במתחם , הצגות, הרצאות , פעילות לימודים וכמובן מיטב הסרטים הטובים. כמובן אציין כי ניתן יהיה לערוך במקום גם כנסים, אירועים וימי הולדת במתחם"

המתחם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן, הן ברמת התשתית והן ברמת הציוד האור-קולי והעיצוב. על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של העידן הנוכחי הותקנו במקום תשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות מסוגן- מערכות הקרנה לייזר K4 ולייזר המאפשרות להקרין סרטי קולנוע וסרטי תלת מימד (3D).

המתחם מציע אולם VIP בשילוב כורסאות אישיות ומפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, במתחם ישנו לאונג' VIP מעוצב המשרת את באי אולם ה-VIP. בלאונג' יוגשו כמובן מזון ושתייה באופן חופשי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות