fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה אישרה את טיוטת התקציב

התקציב יאושר סופית בישיבת העירייה הבאה, תקציב החינוך גדל
תקציב עיריית חדרה \ צילום: דוברות העירייה
תקציב עיריית חדרה צילום: דוברות העירייה

לאחר דיונים בקואליציה ובוועדת הכספים, אישרה עיריית חדרה את טיוטת התקציב לשנת 2021. שתובא לאישור המועצה בישיבתה הבאה.

על-פי הנחיית ראש העירייה, צביקה גנדלמן, הוכן התקציב לשנת 2021 מתוך הנחת עבודה שמשבר הקורונה יחלוף במהלך השנה. מרבית המגבלות יוסרו, וגביית ההכנסות תהיה בדומה לשנה רגילה. ככל שמשבר הקורונה לא יחלוף, מבטיחים בעירייה, יתבצעו התאמות בפעילות העירייה, במהלך השנה בהתאם לנסיבות.

נכון לכתיבת שורות אלה, עומד תקציב שנת 2021 של עיריית חדרה, על  753,602,000 שקלים.  כאשר הנתח התקציבי הגדול ביותר, כך מבטיחים בעירייה, יופנה לקידום תחומי החינוך. גם בהיבט הפיזי של בינוי ושיפוץ, וגם בהיבט הפדגוגי.

 

הגדלת תקציב החינוך

בין היתר, מיועד תקציב החינוך להקמת קמפוס חופים. וכן לשיפוצי עומק שונים בבתי ספר, הקמה מחודשת של היחידה לקידום נוער שנסגרה, פתיחת מרכז הוליסטי לגיל הרך, הקמת יחידות לחדשנות ומצוינות, פתיחת מוזיאון הרפואה בטכנודע, מעבר משרדי אגף החינוך למבנה חדש ונגיש  ועוד.

בסך הכל, גדל התקציב השוטף של אגף החינוך ב-17 מיליון שקלים מתקציב שנת 2020. והוא עומד  כיום על על 211,701,000 שקלים. כאשר החלק הגדול ביותר שבתקציב, מיועד לתקציב הפעולות של אגף החינוך.

הגידול בתקציב החינוך, נוסף לגידול התקציב גם בחינוך הבלתי פורמאלי ובפעילויות העשרה. המרוכזות בעיקר באגפי אתו"ס (אירועים תרבות וספורט). שתקציבו עומד על 20,478,000. אגף נוצ"ץ (נוער צבא וצעירים) שתקציבו עומד על 4,375 שקלים. ופנאי העיר, העמותה לתרבות הפנאי בעיר חדרה. שתקציבה עומד על 12,483,000 שקלים.

 

תקציבי האגפים השונים

כמו כן, לנוכח הגידול במספר המשפחות והתושבים שנקלעו למצוקה בעקבות ההשלכות של נגיף הקורונה והסגרים שהוטלו בגינו, גדל בשנת 2021 גם תקציב הרווחה. והוא עומד על 128,415,000 שקלים.

תקציב של אגף שפ"ע, עומד כיום על 102,956,000 שקלים. ובמסגרת הפעילות המתוכננת, תחליף עיריית חדרה את רכבי התפעול הייעודיים של מחלקות העירייה השונות. לכלי רכב חשמליים וחסכוניים יותר. גם תאורת הרחובות תשתנה. והעירייה תחליף אותה לתאורת לד, שהיא חכמה וחסכונית. הפרוייקט הזה, ייערך בשיתוף החברה הכלכלית. וכמו כן, אף תוגבר אגף שפ"ע ב-350 אלף שקלים, לשם התאמת הגינון העירוני לשנת השמיטה.

תקציב אגף האכיפה והביטחון של העירייה, עומד על 19,404,000 שקלים. והוא מיועד, בין היתר, לתגבור האכיפה באמצעים טכנולוגיים. כולל הצבת מצלמות בעיר, לשם הגברת הביטחון.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות