fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ח"כ גדעון סער, ביקר היום באופן לא רשמי בעיריית חדרה

בתום הביקור, פרסם צביקה גנדלמן בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא מצטרף למפלגתו של סער
גדעון סער. צילום: Ziv Koren (זיו קורן)
גדעון סער. צילום: Ziv Koren (זיו קורן)

ביקור חטוף בעירייה

היום, בסביבות השעה 12 בצהריים, ערך ח"כ גדעון סער ביקור חטוף אצל צביקה גנדלמן, בעירייה. אחרי הביקור, הודיע צביקה גנדלמן על הצטרפותו למפלגה של סער. בכך, למעשה, הוא נוטש את מפלגת הליכוד, אליה היה שייך. כשלפניה, נזכיר, השתייך גם למפלגת יש עתיד. ולפניה, למפלגת קדימה. אחרי הביקור, במשרדו של צביקה גנדלמן, נכנס גדעון סער למכונית שלו. שחנתה בסמוך לכניסה האחרורית של עיריית חדרה. ונסע לדרכו.

הצטרפותו של צביקה גנדלמן למפלגת 'יש תקוה' של גדעון סער, נזכיר, מגיעה כחודש וחצי אחרי הכרזת הפרקליטות. לפיה, היא שוקלת להעמיד את ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לדין, בכפוף לשימוע. בחשד לעברות מרמה והפרת אמונים, וכן שיבוש הליכי משפט.

 

צביקה גנדלמן. "אין לי בעיה עם ביקורת" (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן. (צילום: שלומי גבאי)

זמן קצר אחרי ביקורו של גדעון סער, העלה ראש עיריית חדרה פוסט לעמוד הפייסבוק. בזו הלשון: "ב-2018 הצטרפתי לליכוד, בעקבות חזרתו לחיים הפוליטיים של חברי, שר הפנים והחינוך לשעבר, גדעון סער. תמכתי בו בלב שלם, כחבר ליכוד שהתמודד לראשות הליכוד. נפגשתי הבוקר במשרדי עם גדעון סער, ידיד אמת של העיר חדרה. והודעתי לו על הצטרפותי למפלגת 'תקווה חדשה'. אין בכוונתי להתמודד לכנסת בעת הזו. אני רואה בתפקיד ראש העיר חדרה, את השליחות המשמעותית והמרכזית עבורי. הודעתי לפני זמן קצר למנכ"ל הליכוד שאני מסיים את חברותי במפלגה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות