fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל כואבת: נפרדים מרס”ר עידו אביב ז”ל

"בצער רב ובכאב מודיעה עיריית כרמיאל על נפילתו של רס”ר עידו אביב ז”ל, לוחם מילואים בחטיבה 679 שריון, בפעילות מבצעית ברצועת עזה.
רס"ר עידו אביב ז"ל | צילום: דובר צה"ל

אופיר זגורי: "את עידו אביב במהלך השנים הכרתי בכל מיני סיטואציות ותקופות בחייו ובחיי, נפגשנו בלא מעט אירועים , זכיתי לצלם לא מעט אירועים שהיה נוכח בהם, ממסיבת סיום הבית ספר, נשף יב' המסורתי, חתונות ועוד לא מעט אירועים.
כשהגיעה אליי הבשורה השחורה על נפילתו ברצועת עזה אני מודה שבהיתי במסך לפחות רבע שעה רק כדי להבין אם אני הוזה או שיש מצב שאני לא רואה טוב למראה עייני,
מה?? עידווו?? איזה עידו?? עידו שלנוו?? בעל החיוך המדהים? עידו שלפניי חודש צילמתי בחתונה, התחבקנו אחרי לא מעט זמן שלא נפגשנו וביקשתי שישמור על עצמו! לא האמנתי, אני לא מאמין גם עכשיו בזמן שאני כותב את הפוסט הזה אני לא מאמין שאני מעלה לכם סשן תמונות שצולמו פחות מחודש בחתונה שצילמתי ועידו הגיע עם דשה בת זוגתו, משתתף בצער הענק והבלתי נתפס של משפחת אביב, אשכנזי , אמי האהובה, מארק, ניב, שקד, חיבוק ענק ענק!!! לא מאמין שאני כותב את המשפט הזה, לנצח אחי, יהי זכרו ברוך."

בן יעקב: "הפינה מרכינה את ראשה בהלם וצער עמוק על נפילתו של עידו אביב, לוחם, אדם מקסים, מחויך תמידי ונעים הליכות.
בפעם האחרונה שנפגשנו על בירה כתמיד עם דשה בת זוגו המופלאה היה זה באחת החופשות של עידו מהמילואים, הודיתי לו על כל מה שעושה בשבילנו וביקשתי שישמור על עצמו.
לא דמיינתי לעצמי שזו הפעם האחרונה שנתראה.
יהי זכרו ברוך."

גיל הורוביץ, מנהל המרכז לגלישה וספורט ימי סרף סייקל בו עידו אביב ז"ל עבד מספר: "עידו הגיע לגלוש בחוף לפני כחמש שנים. תוך זמן קצר, הוא התבלט בזכות קסם אישי ויכולות גבוהות לסחוף אחריו כל אחד ואחת. צרפתי אותו לצוות המדריכים, והוא הפך להיות עמוד תווך של המועדון שלנו. הוא היה יד ימיני וקיבל על עצמו להנהיג את פעילות המועדון במגוון תחומים. לפני שיצא ללחימה, הוא ישב שש שעות במועדון – עשו לו צמות בשיער, כדי שהתלתלים שהיו אחד מסימני ההיכר שלו, לא יפריעו לו בקסדה.
אמרתי לו שלא נוכל להסתדר בלעדיו עם לימודי הגלישה של כיתות ו' שמתנהלים אצלנו בקיץ, והוא היה בטוח שהוא תכף חוזר. כל חברי קהילת הגולשים והעיר כולה המומים. מאות אנשים מגיעים למועדון, כאלו שהכירו וגם כאלו שלא. אני מחבק ומחזק את משפחתו, את הוריו, את אחיו ואת בת זוגו, זו אבידה קשה וכואבת. אני מקווה שנוכל לחזק ולהקיף אותם באהבה כדי לזכור ולהנציח את עידו".

בתשבע אזיקרי: "בכאב עצום וצער רב התבשרנו בחג על נפילתו של עידו אביב ה"ד, בן כרמיאל, בנם של חבריי היקרים אמי ומרק ואח לניב ושקד.
‏רס"ר (מיל') עידו אביב מלח הארץ.
בן 28 היה לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש"ן 9232, עוצבת יפתח, נפל בקרב במרכז רצועת עזה.
יהי זכרו ברוך"
בלב כואב ושבור נלווה את עידו בדרכו האחרונה במפגן דגלים לאורך החרושת ממפעל כתר כשעה לפני ההלוויה.

עיריית כרמיאל מפרסמת הודעה על נפילתו של רס”ר עידו אביב ז”ל

"בצער רב ובכאב מודיעה עיריית כרמיאל על נפילתו של רס”ר עידו אביב ז”ל, לוחם מילואים בחטיבה 679 שריון, בפעילות מבצעית ברצועת עזה.
משפחת אביב היקרה, נלווה אתכם , נחזק ונשמור אתכם קרוב אל ליבנו תמיד.
מי ייתן ולא תדעו עוד צער. "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות