fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: החל מחודש מרץ הקרוב, אסור להדליק מנגלים בחוף הים

ההחלטה בעניין זה, התקבלה לאחרונה בעיריית חדרה. האכיפה תכלול דוחות וקנסות גבוהים
רצועת החוף בגבעת אולגה / צילום: שלומי גבאי
רצועת החוף בגבעת אולגה / צילום: שלומי גבאי

אסור למנגל בחוף הים

בשורה עצובה לחובבי המנגלים בים. החל מחודש מרץ הקרוב, תיאסר הדלקתם בחופי הים של חדרה וסביבתה. וכן גם בפארק נחל חדרה. בעיריית חדרה אומרים שאיסור זה, שלצדו קנסות ואכיפה, נועד כדי למנוע את המפגעים של האשפה והלכלוך. שהם פועל יוצא, של הדלקת המנגלים בחופי הים. ועוד מציינים בעיריית חדרה, כי בימים אלה, מתגבשת בעירייה תוכנית עבודה סדורה. של מיפוי האתרים שיותרו לשם הדלקת מנגלים. ביניהם יער חדרה, שבו יוכשרו מתחמים מיוחדים המיועדים להפעלת מנגלית ולפיקניק. בנוסף ליער חדרה, יוכשרו מתחמים נוספים להדלקת מנגלים. כגון יער הדובים בשכונת גבעת אולגה, פארק הסוללות שבאיזור התעשייה ועוד.

האיסור על הדלקת מנגלים בחוף הים, אגב, ילווה באכיפה. שבמסגרתה יוטלו קנסות גבוהים על מפרי ההנחיות. תאריך היעד לאכיפה ולרישות הקנסות: ה-17 במרץ. בעיריית חדרה, כאמור, אומרים כי האיסור נובע מהרצון לשמירה על הניקיון ועל הסביבה. ומחדדים, כי השלכת פסולת בחופים מהווה עבירה על חוק העזר העירוני. שלפיו "לא יחזיק אדם בשפת הים, לכל מטרה שהיא, בחומר העשוי ללכלך,  להשחית או לזהם את שפת הים".

לשם הסדרת האכיפה והאיסור החדש על הדלקת המנגלים, הוקם בעיריית חדרה צוות היגוי. אותו מוביל מנכ"ל העירייה, יעקב זיגדון. ביחד עם בעלי תפקידים נוספים. כגון מנהל אגף האכיפה והביטחון גיל שלמה, קב"ט החופים שי גבאי ועוד.

בנוסף לאכיפה ולהטלת הקנסות והדוחות על העבריינים, כך אומרים בעירייה, יותקנו גם מצלמות אבטחה. שיתעדו את מפרי האיסורים החדשים. ברצועת החופים ופארק נחל חדרה.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות