fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר מועצת פרדס חנה כרכור, עו"ד אביעד סיני: יש להקים מתחם בדיקות קורונה ביישוב

עו"ד אביעד סיני, פנה בעניין זה לשר לעניינים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון. בבקשה להקים את המתחם ביישוב ללא דיחוי
אביעד סיני במקום הבעייתי ברחוב יהלום (צילום: פרטי)
אביעד סיני במקום הבעייתי ברחוב יהלום (צילום: פרטי)

גורמי סיכון ביישוב, מצריכים מתחם בדיקות

בימים אלה ממתין חבר מועצת פרדס חנה כרכור, עו"ד אביעד סיני למענה. לאחר ששלח לשר מיכאל ביטון בקשה דחופה. על מנת שזה שיסייע לו ביוזמה של הקמת מתחם בדיקות קורונה לקהל הרחב ביישוב. כדי שכל מי שיצטרך, יוכל להגיע למתחם ולערוך בו בדיקת קורונה. מבלי שיזדקק לשם כך להפנייה מרופא.

"חשוב לקדם כאן אצלינו ביישוב, הקמת מתחם קורונה לקהל הרחב ללא דיחוי", כתב במכתבו. ואף הוסיף כי פרדס חנה כרכור אמנם אינו יישוב אדום כעת. מן הסוג שבו מקדם פיקוד העורף את הקמתם של מתקנים כאלה. אולם יחד עם זאת, קיימים ביישוב מספר גורמי סיכון. אשר בגללם, מן הראוי לקדם את הקמת המתחם. וזאת באופן מיידי, ועל מנת שפרדס חנה כרכור תישאר בגדר יישוב ירוק. כפי שהיא עתה.

 

בתי אבות והוסטלים רבים

"לאחרונה, התבשרנו על התפרצות המגיפה. עם עשרות חיילים חולים במחנה שמונים, נצמוד ליישוב", ציין. ואף הוסיף: "מרכז רפואי שוהם, שנמצא ביישוב, מטפל במאות משוקמים. רובם בני גיל הזהב. כאשר מרבית הצוות, מתגורר ביישוב. ואף הוקמה במוסד מחלקת קורונה".

ועוד כתב עו"ד אביעד סיני במכתבו: "עשרות הוסטלים, בתי אבות ומסגרות טיפול ביישוב. עם צוות מטפל, שמתגורר ביישוב. לאור זאת, נודה לך על התערבותך".

לדברי עו"ד אביעד סיני, הביע השר נכונות לפתוח מתחם בדיקות קורנה ביישוב. וכעת הוא ממתין לתשובתו הסופית, על המכתב שנשלח אליו.

 

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות