fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא תהיה בעיה עם סופר"

גל פיבך, מאמנה החדש של כשרונות חדרה, לא מנמיך ציפיות, מתרגל למקצוע החדש ומפרגם למנהל המקצועי שמינה אותו לתפקיד
גל פיבך. "אני אהיה הסמכות המקצועית העליונה" צילום: שלומי גבאי
גל פיבך. "אני אהיה הסמכות המקצועית העליונה" צילום: שלומי גבאי

 

קבוצת הנשים של מכבי כשרונות חדרה החלה אתמול (חמישי) את אימוניה לקראת העונה הקרובה. בניגוד לשנים האחרונות, החליטו הקיץ במועדון לעשות מהפכה של ממש ולמנות את המאמן ואחד ממייסדי הקבוצה, יוסי סופר, למנהל המקצועי של המועדון ותחתיו למנות את גל פיבך למאמן קבוצת הבוגרות.

פיבך, ששיחק בשנים האחרונות בקבוצות הבוגרים של הפועל חדרה, מועדון ספורט גבעת אולגה ורובי שפירא, החליט בעונה שעברה לתלות את נעליו ולהתפנות לתחום האימון.

גל פיבך. "אני אהיה הסמכות המקצועית העליונה" צילום: שלומי גבאי
גל פיבך. "אני אהיה הסמכות המקצועית העליונה"
צילום: שלומי גבאי

איך נוצר הקשר עם כשרונות חדרה?

"אוטוטו אני מסיים קורס מאמנים וחשבתי לחפש קבוצת גברים בליגה א', אבל אז הגיע הרעיון לגבי קבוצת הנשים. פנה אלי חברי הקרוב דרור בונדר שמקורב לקבוצת הנשים ולאחר שיחה עם יוסי סופר, הוא אמר לי שיש כמה מועמדים, אבל אם אגיד כן אז התפקיד שלי. אמרתי כן".

מה אתה יודע על הקבוצה?

"אני יודע שמדובר בקבוצה נהדרת, קבוצת צמרת שמשחקת כדורגל איכותי, וזה מאוד משך אותי. יש לקבוצה מחשבות על צמרת ותארים וזה מתאים לי. אני יודע שיש לנו שחקניות נבחרת ישראל וחדרה נחשבת לאחד המועדונים המפותחים בארץ".

מה המטרות שהציבו לך ראשי המועדון?

"טרם ישבנו על מטרות ספציפיות כי רק התחלנו להתאמן ואנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה הסגל הסופי שלנו. המטרה היא כמובן להיות בצמרת הגבוהה כמו שהקבוצה עושה בשנים האחרונות".

איך אמור לעבוד שיתוף הפעולה בינך לבין יוסי סופר?

"אני אהיה המאמן והסמכות המקצועית העליונה. יוסי היה ונשאר במועדון ואני כמובן אשמח להתייעץ ולהיעזר בו בעת הצורך. אני מאוד אוהב אותו ומכבד אותו ולא תהיה כלל בעיה בינינו".

איפה נראה את גל פיבך עוד חמש שנים?

"אני רוצה להמשיך ולהתקדם בתחום האימון. אולי דווקא כדורגל הנשים יקסים אותי ואשאר בתחום הזה הרבה שנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות