fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקיפה חמורה במחלקת הרווחה בזכרון יעקב

מועצת זכרון יעקב מקיימת דיון חירום בשל מקרה אלימות בו הותקפו אתמול שתי עובדות סוציאליות
בניין מועצת זכרון יעקב (צילום: נירית שפאץ)

היום מושבתים מפעילות משרדי המחלקה לשירותים חברתיים במועצת זכרון יעקב, ולא התקיימה ביום זה קבלת קהל. זאת בעקבות אירוע אלים שהתרחש בבית תשבי ביישוב אתמול, בו הותקפו שתי עובדות סוציאליות ביחידה לאזרחים ותיקים על ידי מטופל שהוא אזרח ותיק.

למקום התקיפה הוזעקה מנהלת היחידה ופקח מועצה, שהביאו את האירוע לסופו, אך עבור עובדות המחלקה, שזו לא הפעם הראשונה שהן חשופות לאירוע כזה, נראה שזה היה יותר מדי. הן פרסמו בהודעה: "המטופל תקף אותן באופן אלים, בוטה ומאיים. מדובר בלקוח אלים אשר תקף בשלישית את הצוות! אנו מבקשות להביע מחאתנו על כך שעבודת המחלקה אינה בטוחה, חשופה לאלימות ומלווה בכפיות טובה. אנו דורשות לשנות את תנאי העבודה באופן שיבטיח לצוות מוגנות מלאה. היום לא תתקבל בכלל קבלת קהל ויתקיימו ישיבות מחלקתיות בנושא".

מועצת זכרון יעקב הגדירה את האירוע כ"חמור מאוד", והודיעה כי הוגשה תלונה במשטרה וכי דיון חירום יתקיים היום בנוכחות ראש המועצה, מנהלת הנפה וכל עובדות המחלקה. "המועצה המקומית רואה אירוע זה בחומרה רבה ולא תאפשר אלימות מכל סוג שהיא כלפי אף עובד ציבור", הודיעה המועצה. "על פי החלטת המועצה, מתן השירות עבור המטופל יושעה לחצי שנה, בהתאם לנהלי המחלקה, וזאת משום שמדובר באירוע שלישי של איום ותקיפה מצד אותו מטופל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות