fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקרה לחיילי צה"ל

עיריית חדרה והאגודה למען החייל ערכו בפארק נחל חדרה אירוע משותף, שהיה שיאו של שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל ומשרתי מערך המילואים
גנדלמן ויחזקאלי באירוע ההוקרה לחיילי צה"ל
גנדלמן ויחזקאלי באירוע ההוקרה לחיילי צה"ל

במסגרת שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל ומשרתי מערך המילואים נהנו מאות חיילים מאירוע הוקרה בפארק נחל חדרה בשיתוף הוועד למען החייל ועיריית חדרה.

האירוע התקיים בהשתתפות ראש העיר צביקה גנדלמן, המשנה לראש העיר חדוה יחזקאלי, יו"ר סניף המגזר הבדואי באגודה מען החייל פאלח אחמד, מנהל מרחב צפון של האגודה למען החייל אל"מ יוסי בנין, יו"ר סניף חדרה חנוך ששון, יד ימינו אבנר כולאני שאף זכה למגן הוקרה על פועלו. בנוסף הוענק אות המתנדב המצטיין לשנת 2019 לאלברט איש.

המשנה לראש העיר חדוה יחזקאלי שהנחתה את האירוע בירכה את החיילים, ובשם עיריית חדרה ותושביה הביעה הערכה לכוחות הביטחון. בנוסף בישרה יחזקאלי כי המזנון המיתולוגי שנסגר לפני כשנתיים, מוקם מחדש בתקווה שייפתח כבר במהלך השנה הקרובה.

את שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל, מציינים מידי שנה, בהובלת האגודה למען החייל חדרה-מנשה. האירוע בפארק הנחל הוא שיאו של שבוע ההוקרה, והמחבר בין חיילים ומשרתי מילואים לבין מתנדבי האגודה הפועלים למענם כל ימות השנה.

סניף חדרה מאמץ יחידות שונות וחיילים בודדים, מארגן ימי כיף, ומתנדביו מבקרים על בסיס קבוע חיילים המאושפזים בבית החולים הלל יפה. הסניף גם משמר את המסורת של חלוקת שי לחיילים, וביום העצמאות האחרון אסף כ-3,000 חבילות שי מ-140 גנים ובתי ספר מרחבי העיר חדר וחילקם בבסיסים המאומצים על-ידו. זוהי מסורת ערכית ומוערכת של ילדים והורים המכינים חבילת שי לחייל באשר הוא, ומשאירים מכתב שלאחר מכן יוצר חברות נפלאה.

נציגי האגודה הודו בחום לכל התורמים שלקחו חלק בהצלחת שבוע ההוקרה, ובראשם עיריית חדרה, המועצה האזורית מנשה, ובעיקר המתנדבים המסורים.

בתום הברכות החל החלק האמנותי של האירוע, במסגרתו הופיעו השחקנית והזמרת שרון אלימלך, הזמר משה ווהבה, והסטנדאפיסט ערן מורי.

בתום הערב הודו חיילים לאגודה למען החייל ולעיריית חדרה על המחווה המשותפת, והביעו וביקשו להודות גם לתושבי העיר, על החום והאהבה שהרעיפו עליהם על מנת להנעים את שהותם בעיר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות