fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעוד שבועיים: דקטלון פותחת סניף בנתניה

ענקית הספורט האירופית תפתח את הסניף הרביעי שלה בארץ ומגייסת עובדים לאייש אותו
סניף דקטלון החדש בנתניה. צילום: יח"צ
סניף דקטלון החדש בנתניה. צילום: יח"צ

ענקית מוצרי הספורט והמחנאות הצרפתית דקטלון תפתח את החנות הרביעית שלה בישראל ב-20 באוגוסט. החנות החדשה תפעל ברחוב הגביש 10 במרכז רוגוזין, מאחורי הסינמה סיטי, בבניין בו נמצאת e-bay. החנות החדשה של רשת הספורט הגדולה באירופה משתרעת על שטח של 3,200 מ"ר ונבנתה בקונספט מעגלי ובו ספירלה שנועדה להוביל את הלקוחות בין המחלקות של ענפי הספורט.

החנות החדשה תציע את האפשרות להזמין מוצרים נוספים מתוך מגוון ייחודי מאתר האון ליין של דקטלון. הרכישה המשולבת צפויה לספק את היתרון של קבלת ייעוץ מקצועי של צוות העובדים המתמחים בספורט, יחד עם מגוון מקוון ענק של מוצרים ומשלוח עד הבית.

בחנות החדשה ימוקמו בין היתר אזורי התנסות בציוד ואביזרים מענפי ספורט שונים, שיהיו חופשיים עבור כל לקוח. בין ענפי הספורט להתנסות ניתן יהיה למצוא: כדורגל, כדורסל, פינג פונג, טיפוס, פיתוח גוף, סקייטבורד ורולרבליידס ותצוגות של ציוד קמפינג, אוהלים, גלשנים, קיאקים ועוד.

דקטלון הודיעה כי היא מגייסת עובדים לחנות החדשה, למגוון משרות מאתגרות במחלקות השונות. למעוניינים, ניתן לפנות בלינק הבא: http://recruitment.decathlon.co.il/

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות