fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: התפרץ לדירה בתל אביב, נשכב ליד הדיירת בעודה ישנה וביצע בה מעשים מגונים

מהחקירה עולה, כי החשוד, תושב פתח תקוה, בן 24, איים על הדיירת באמצעות מברג, כיסה את פיה בידו וביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן, גם שדד רכוש. אתמול (רביעי), בתום חקירה, הוגשה נגדו הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום
המברג שבאמצעותו איים החשוד על הקורבן | צילום: דוברות המשטרה
המברג שבאמצעותו איים החשוד על הקורבן | צילום: דוברות המשטרה

ב-21 באפריל התקבל במשטרה דיווח על שודד הבורח מדירה ברחוב קלישר בתל אביב. חוקרי תחנת לב תל אביב, שהגיעו מיד למקום, עצרו את החשוד, תושב פתח תקווה, בן 24, לחקירה, במסגרתה נאספו גם ראיות וממצאים מהזירה ונגבו עדויות מעדים רבים.

מהחקירה עלה, כי ב-21 באפריל, בשעות הצהריים, בעת שהדיירת ישנה במיטתה, התפרץ החשוד לדירתה, נשכב ליד הדיירת במיטתה, ליטף אותה ונגע בגופה. כשהדיירת התעוררה והבחינה בו, הוא כיסה את פיה בידו ואיים עליה מספר פעמים במברג שכיוון למצחה ובין עיניה, תוך שהוא מצווה עליה שתישאר בשקט ומאיים שאם תדבר ידקור אותה, כשהוא מראה לה שגנב את הטלפון הנייד שלה.

הקורבן זעקה "משטרה" ובשלב מסוים הצליחה להימלט מחלון, כשהיא נאבקת בחשוד שרדף אחריה עם המברג. כשעוברי אורח נחלצו לעזרתה, החשוד איים גם עליהם שיגיע אליהם הביתה ויפגע בהם, תוך שהוא מחזיק במברג ומשליך עליהם חפצים חדים שנקרו בדרכו. בנסיבות הללו, גנב החשוד מהדירה רכוש לרבות מחשבים ומכשיר טלפון נייד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בתל אביב, ואתמול (רביעי), בתום חקירה אינטנסיבית ומהירה, הגישה נגדו הפרקליטות הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות