fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליבי, הקדישה שיר לנועה אנגלנדר, תושבת העיר שנרצחה במסיבה ברעים

ליבי, זמרת ויוצרת מקריית ביאליק, נפגשה עם משפחת אנגלנדר, שבתם נועה נרצחה במסיבה ברעים בשבת השחורה ב- 7 בספטמבר. ליבי כתבה שיר לזכרה של נועה וביקשה להעניק את היצירה למשפחה.
ליבי | צילום ויקטוריה עמר
ליבי | צילום ויקטוריה עמר

ליבי, זמרת ויוצרת מקריית ביאליק, נפגשה עם משפחת אנגלנדר, שבתם נועה נרצחה במסיבה ברעים בשבת השחורה ב- 7 בספטמבר. ליבי כתבה שיר לזכרה של נועה וביקשה להעניק את היצירה למשפחה.

ליבי: "לא הכרתי את נועה בחייה, אך הרגשתי צורך פנימי להקדיש לה את השיר. עברתי על תמונותיה באינסטגרם וראיתי את חיוכה הכובש ומלא שמחת החיים בכל התמונות, פשוט הרגשתי אותה. נועה היתה בחורה עוצמתית בעלת אישיות כובשת. הרוח והשמחה המדבקת שלה תישאר כאן לעד. עבורי זו זכות גדולה לפגוש את הוריה של נועה פנים מול פנים ולהעניק להם את השיר שכתבתי לזכרה. עם כל הכאב שבדבר אני מרגישה שזכיתי לעטוף את זכרה של נועה במילים ומנגינה".

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שחיבר בין ליבי להוריה של נועה: "אבא של ליבי, נוי, שלח אלי את השיר ואני פשוט הצטמררתי, קיבלתי עור ברווז. בעיניי זו מחווה מרגשת ביותר. פגשתי את יעקב ולאה אנגלנדר שבדיוק יצאו מבית העלמין, שמאז הטבח ברעים הפך לביתם השני . הם ביקרו את הקבר של נועה, מה שהפך את זה ליותר עוצמתי ורב משמעי. אני מאמין שהשיר שליבי כתבה יתרום למפעל ההנצחה שלאה ויעקב מקימים כעת לזכרה של נועה".

"השיר הזה כל כך מאפיין את נועה, פשוט בלתי יאומן. הקשבתי לשיר פעם אחר פעם וזו כל כך היא, כאילו גדלתן ביחד והכרת אותה מקרוב. כל מה שהיא רצתה זה לגדול ולצמוח. נועה הייתה ילדה יפהפייה, מוכשרת ומלאת חיים " , סיפר יעקב אנגלנדר, אביה של נועה. "אנו עדין לא מאמינים כי היא איננה ".

לאה אנגלדנר, אימה של נועה: "בהתחלה לא הייתי מסוגלת להקשיב לשיר. הכאב היה חזק מנשוא. בשיר ישנם כמה משפטים כמו "תרקדי…" שזה פשוט מהותה של הבת שלנו. היא תמיד רקדה כאילו אף אחד לא רואה אותה.

אומנם נועה הייתה בת זקונים אך היא גדלה להיות מאוד עצמאית. היו לה חלומות גדולים וכולם היו קשורים לעזרה לאנשים ולסביבה. מגיל צעיר היא הייתה מאוד בוגרת ותכננה תוכניות לעשור קדימה. נועה ידעה לשמוח ולהנות מהחיים. בן זוגה של נועה שנרצח איתה היה מוזיקאי מוכשר. הם רצו להקים משפחה ולעבור לגור ברמת הגולן כדי לשלב את החיים והטבע. נועה הייתה ציירת מאוד מוכשרת. בביתנו ישנם המון ציורים שלה המבטאים את עולמה הפנימי העשיר ואת שמחת החיים. שניהם היו אומנים, אנשים טובים ואמיתיים שהכניסו אור הביתה והיו השמש עבורנו, כמו בשיר של ליבי. כל מי שהכיר אותם אהב אותם. כל מה שנשאר לנו עכשיו זה הרוח של נועה ומאור פניה, זה מה שאנחנו רוצים לזכור".

" אני מתפללת שהשיר הזה יגיע ללבבות של אנשים רבים, ויעזור להם לזכור את נועה כפי שהיא הייתה – ילדה יפה, טובה ואהובה", סכמה ליבי.

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות