fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עם שירת ההמנון הלאומי ומצגת תמיכה בשחרור החטופים בעזה: הליגה הלאומית בכדורגל חזרה

ליגת העל אומנם צפויה לחזור רק בשבוע הבא, אבל ליגת המשנה כבר השלימה שני מחזורים מאז תחילת המלחמה. החידוש: כל משחק נפתח בשירת ההמנון הלאומי - התקווה, ובמקום קהל ביציעים, מוצגות תמונות החטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה. אלה התוצאות שהושגו במחזור שנערך בסוף השבוע האחרון
שחקני הפועל עכו והפועל ראשון לציון, עומדים בשירת התקווה לפני המשחק צילום: זיו פרבר

משחקי הליגה הלאומית נמשכו גם בסוף השבוע הזה, עדיין ללא קהל, אבל עם נגינת ההמנון הלאומי "התקווה" לפני שריקת הפתיחה ועם מצגי הזדהות של החטופים הישראלים בעזה.

בני יהודה תל אביב, שבמחזור הקודם הפסידה במפתיע לאחרונה בטבלה הפועל עכו (4:3) התאוששה וחזרה מהר למסלול הניצחונות. הזהובים עשו את זה בצורה מרשימה כשגברו בקרב צמרת על הפועל ניר רמת השרון, 1:3. שחר הירש (דקה 15) ובארי אבו באקר (דקה 30) העלו את בני יהודה ליתרון, 0:2. רועי הר מרמת השרון צימק ממש על סף ההפסקה, 2:1. עמוק בתוספת הזמן, שי אייזן מבני יהודה כבש וחתם את תוצאת המשחק, 1:3. הניצחון העלה את בני יהודה למקום השלישי בטבלה, מרחק נקודה אחת מרמת השרון שמדורגת במקום השני. היה זה הפסד ראשון העונה של רמת השרון.

הפועל עירוני קריית שמונה שמרה על מקומה בראש הטבלה ואף הגדילה את יתרונה ל-5 נקודות מהמקום השני, אחרי ניצחון ביתי דחוק על הפועל כפר סבא, 0:1. שער יחיד שהבקיע רועי הראל בדקה ה-76 הכריע את המפגש.

הפועל עכו ועירוני ראשון לציון, נפרדו בתיקו במשחק רב שערים, 3:3. הפועל עכו כבשה שער מהיר כבר בדקה השנייה כשאוהד חזוט טיווח מ-20 מ' כדור אדיר לרשת העליונה, 0:1 לעכו. בדקה ה-20 פרץ ג'פרי ניסנבאום באגף שמאל, הוציא רוחב ונתנאל חגאני, הרשית פנימה, 0:2. בדקה ה-40 חטף איאס מסלאחה כדור מהגנת עכו, דהר קדימה, חדר לרחבה ומול השוער בעט פנימה, 2:1. בדקה ה-47 השלים חגאני מעכו צמד, והעלה את קבוצתו ל-1:3. ראשון לציון לא נשברה ובדקה ה-87 צימקה מרגלי ברני קבאלה, 3:2. עמוק בתוספת הזמן הצליחה ראשון לציון להימנע מהפסד כשניצלה טעות של הבלם העכואי אופק אטיאס, שהחליק בראשו לאחור כדור שהוגבה לרחבה. הכדור הטעה את השוער ראזי אבו חמדאן וחדר לרשת, 3:3.

תיקו נוסף היה גם במפגש בין סקציה נס ציונה להפועל עפולה, 2:2. פרנק ריבולאר העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-33. נס ציונה השלימה מהפך בזכות שני שערים שנכבשו בשתי דקות. בדקה ה-60 השווה צ'פיוקה סונגה ל-1:1, ובדקה ה-62 היה זה איתי רוטמן שנגח פנימה והעלה את נס ציונה ל-1:2. עפולה איזנה בדקה ה-73 משער של זיו בן שימול.

חלוקת נקודה לכל קבוצה הייתה גם בסיום המפגש בין מ. ס. כפר קאסם להפועל רמת גן, שנגמר בתיקו ללא שערים. ביום שני הקרוב (27/11), יושלם המחזור עם שלושה משחקים: עירוני טבריה – איחוד בני שפרעם, הפועל אום אל פאחם – מכבי קביליו יפו, מכבי הרצליה – הפועל נוף הגליל.

ביום שלישי (28/11) יתקיימו 3 משחקי השלמה נוספים: הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן, סקציה נס ציונה – בני יהודה תל אביב, הפועל עכו – הפועל ניר רמת השרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות