fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה א' צפון: מכבי צור שלום-אתא סיימה בתיקו

מכבי צור שלום-אתא קיוותה לייצר רצף ניצחונות אך לא צלחה את המשימה וסיימה בתיקו במשחק חוץ מול עירוני טבריה. הפועל קרית ים פתחה עונה ברגל ימין עם ניצחון 1:3 על בית"ר פרדס חנה
פתחו עם ניצחון. הפועל קרית ים | צילום: הפועל קרית ים
פתחו עם ניצחון. הפועל קרית ים | צילום: הפועל קרית ים

מכבי צור שלום-אתא התארחה ביום שישי שעבר אצל עירוני טבריה וסיימה בתיקו 1:1 אחרי שחזרה מפיגור.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשבמאזנן שלוש נקודות בלבד. החבורה של מוריס אוזן מטבריה באה למשחק לאחר ההפסד המפתיע 2:1 להפועל כפר כנא וידעה שהפסד נוסף עלול להשפיע על כל המערכת. מנגד, מכבי צור שלום-אתא, שהפסידה במחזורי הפתיחה למ.ס טירה החזקה ומכבי טמרה, התאוששה במחזור הקודם מול בני פרדיס וקיוותה לייצר רצף ניצחונות.

למרות מזג האוויר המצוין, במחצית הראשונה כמעט שלא נרשמו הזדמנויות לכיבוש. על סף השריקה לסיום המחצית, עירוני טבריה זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. ניראל מחפוד ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, לא התבלבל והעלה את המקומיים ליתרון 0:1.

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה, אך ניתן היה לראות ששחקני צור שלום-אתא, ניסו לחפש את שער השוויון, שהושג בדקה ה-72 מרגליו של באסל שעאבן הצעיר שעלה מהספסל. לקראת סיום, צור שלום-אתא כמעט שהפכה את התוצאה, אך לא הייתה חדה דיה, והמשחק נגמר ללא הכרעה.

ביום שישי, 12:00, תארח הפועל רובי שפירא, שהייתה חופשייה בשבוע שחלף, באתוס חיפה את הפועל בקה אל-גרבייה. מכבי צור שלום-אתא תהיה חופשייה במחזור הקרוב.

ליגה ג' מחוז שומרון: הפועל קרית ים פתחה ברגל ימין

נפתחה העונה בליגה ג'. הפועל קרית ים אירחה במגרשה החדש את בית"ר פרדס חנה ורשמה ניצחון – 1:3. במחצית הראשונה העלה שרון לוי (44) את המקומיים ליתרון 0:1. אביוה אטקה שנכנס כמחליף במחצית השנייה הוסיף צמד משלו (76,89). בין השערים פרדס חנה צימקה את התוצאה ל-2:1.

מכבי קרית ים יצאה למשחק חוץ מול הפועל יקנעם והפסידה 1:0 משער שהובקע בדקה -88.

הפועל קרית חיים אירחה במגרשה באתו"ס את מ.ס אור עקיבא והפסידה 2:1. את השער המצמק לזכות קרית חיים כבש בדקה ה-90 אלכס ברגינסקי.

ביום שישי, 12:30, ייערך דרבי לוהט בין מכבי קרית ים להפועל קרית ים. המשחק יועבר בשידור חי בפייסבוק. בשעה 13:30, תתארח הפועל קרית חיים אצל מכבי עוספיה.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות