fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הקבוצה הישראלית שעשתה היסטוריה בזירה האירופית

מכבי תל אביב השלימה ניצחון כפול על יריבתה, אלופת קפריסין אומוניה ניקוסיה, והעפילה לשלב חצי גמר גביע האתגר. מדובר בהישג הטוב ביותר של קבוצה ישראלית במפעל האירופי. יו"ר איגוד הכדורעף בישראל, אשר קסו: "מאמין שמכבי תל אביב עדיין לא אמרה את המילה האחרונה במפעל"
הישג היסטורי. שחקני מכבי תל אביב צילום: איגוד הכדורעף

אלופת המדינה, מכבי יעדים תל אביב, רשמה היסטוריה כשהפכה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב חצי גמר גביע האתגר האירופי.

הנציגה הישראלית יצאה אמש (יום חמישי) לקפריסין, למשחק הגומלין נגד האלופה הקפריסאית, אומוניה ניקוסיה, כשהיא עם יתרון מהמפגש הראשון שהתקיים לפני שבועיים, בו היא ניצחה 0:3 (21:25, 20:25, 16:25).

המשחק המסקרן הפגיש שתי קבוצות מצוינות ואיכותיות שנמצאות שתיהן במאזן ניצחונות מושלם בליגה המקומית.

המשחק נערך תחת אווירה קשה כשהקהל הקפריסאי מתריס ומתגרה בשחקני מכבי ת"א ומניף לעברם דגלי פלסטין ושלטים בגנות מדינת ישראל.

המערכה הראשונה הייתה שקולה וצמודה לכל אורכה עם יתרון קל לקפריסאים שאף הובילו, 18:14. פסק זמן שנטל המאמן הישראלי גל גלילי, החזיר את קבוצתו לפוקוס ובהמשך היא השלימה מהפך בדרך לניצחון, 22:25.

המערכה השנייה התחילה גם היא באופן דומה, עם יתרון קל שנע מקבוצה לקבוצה. מכבי ת"א כבר הובילה, 13:17, אבל המומנטום שלה נבלם והקפריסאים הצליחו להדביק את הפער ולהשוות ל-22:22. התעוררות צהובה ברגעי הסיום החזירה להם את היתרון שנשמר עד לסיום, 23:25.

המערכה השלישית הסתיימה בניצחון מקומי, 21:25. המערכה הרביעית הייתה בשליטה מוחלטת של מכבי ת"א שטיילה כל הדרך ל-12:25 ולהעפלה היסטורית לפיינל פור.

מאמן מכבי ת"א גל גלילי: "כולנו היינו מודעים לחשיבות המשחק והגענו באמונה גדולה ביכולנו לנצח, למרות שמדובר ביריבה טובה וחזקה. באנו מוכנים ומרוכזים ואני שמח שעמדנו במטרה ועשינו היסטוריה".

יו"ר איגוד הכדורעף בישראל אשר קסו, מיהר לברך את הנציגה הישראלית על ההישג הפנטסטי ואמר: "ברכות חמות למכבי יעדים תל אביב על העלייה היסטורית לשלב חצי גמר גביע האתגר. שחקני מכבי תל אביב הפגינו רוח לחימה, משחק קבוצתי מהמעלה הראשונה ויצירתיות. אין ספק שהעלייה לשלב חצי הגמר לא תהיה המילה האחרונה של מכבי תל אביב במפעל. כל הכבוד".

בחצי הגמר תפגוש מכבי תל אביב את קבוצת סטארדו מפורטוגל. המשחק הראשון ייערך באולם הדר יוסף בתל אביב והגומלין כעבור שבועיים.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות