fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הדרמה בבאר שבע וההסתבכות של הפועל תל אביב

מכבי חיפה גברה על הפועל תל אביב במחזור הנעילה של הליגה הסדירה וסיימה במקום הראשון בטבלה ובפער של 4 נקודות מהשנייה, הפועל באר שבע, שנזקקה לשער בתוספת הזמן כדי לגבור בביתה על עירוני קריית שמונה. בסוף השבוע הקרוב ייצאו לדרך משחקי הפלייאוף
לא מוותרים. שחקני הפועל באר שבע חוגגים את הניצחון על קריית שמונה צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי חיפה סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הראשון בטבלה ובפער של 4 נקודות מהמקום השני.

במחזור הנעילה של הליגה הסדירה גברה מכבי חיפה בחוץ על הפועל תל אביב, 0:1 משער פנטסטי של מלך שערי הליגה עד כה, עומר אצילי, שהרשית בוולה אדיר מתוך הרחבה לרשת האדומה בדקה ה-72.

הפועל באר שבע עמלה קשות במשחקה הביתי נגד עירוני קריית שמונה מהתחתית והשיגה ניצחון דרמטי.

הפתיחה הייתה דווקא אדומה כשתומר חמד העלה את באר שבע ליתרון מהיר כבר בדקה השישית בזכות פנדל מדויק.

בדקה ה-40 יכלה באר שבע להכפיל את יתרונה אחרי שזכתה בפנדל נוסף. גם הפעם היה זה תומר חמד שניגש לבעוט את העונשין, אלא שהפעם הוא בעט את הכדור ליציע והתוצאה השברירית של 0:1, נותרה גם בסיום המחצית הראשונה.

בדקה ה-85 נכנסו אוהדי באר שבע למרה אחרי ששער עצמי אומלל של הלדר לופס המקומי איזנה את התוצאה ל-1:1. נגמר? חכו, הדרמה רק התחילה. עמוק בתוספת הזמן, נפסק לזכות באר שבע פנדל שלישי במשחק. הלדר לופס, אותה דמות טרגית שכבשה שער עצמי לקח על עצמו לתקן ובעט את כדור העונשין מ-11 מ' לרשת וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 להפועל באר שבע שמשאיר אותה בעצם בתמונת מאבק האליפות.

שני משחקים אלה סיימו למעשה את הליגה הסדירה ובמחזור הבא כבר ייצאו לדרך משחקי הפלייאוף העליון והתחתון. בפלייאוף העליון ישחקו מכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, מכבי נתניה, הפועל ירושלים ומ. ס. אשדוד. בפלייאוף התחתון ייאבקו בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, בני סכנין, הפועל חדרה, הפועל תל אביב, מכבי בני ריינה, עירוני קריית שמונה וסקציה נס ציונה.

 

 לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות