fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הקבוצה הראשונה בישראל שהבטיחה את עלייתה לליגה גבוהה יותר

בעוד עונת הכדורגל בכל הליגות מגיעה לישורת האחרונה, שבה הכל יוכרע במחזורים האחרונים, קבוצה אחת כבר הבטיחה את העפלתה לליגה בכירה יותר. הכירו את מ. ס. קריית ים, קבוצה צעירה שהוקמה בקיץ שעבר וכבר רושמת עלייה שנייה ברציפות, הפעם מליגה ב' לליגה א'
עשו היסטוריה. ראשי ההתאחדות עושים כבוד לעולה החדשה ומעניקים לקפטן הקבוצה את צלחת האליפות צילום: באדיבות עדי דטליס

קבוצת הכדורגל מ. ס. קריית ים הפכה לקבוצה הראשונה בישראל שמבטיחה את עלייתה לליגה גבוהה יותר.

הקבוצה, שמשחקת בליגה ב', מחוז צפון א', מובילה בראש הטבלה בפער של 19 נקודות מהמקום השני. זאת, כשלסיום העונה נותרו עוד 3 משחקים. מדובר בעליית ליגה שנייה ברציפות לקבוצה שהוקמה רק בעונה שעברה! אין ספק, שמדובר בהישג מרשים ביותר. נקודה נוספת שראויה לאזכור היא העובדה שעבור המנהל המקצועי של הקבוצה דורון בן דור, מדובר בעליית ליגה חמישית. קודם לכן, הוא עשה את זה עם מועדונים כמו מכבי נהריה, מכבי עוספיה ומכבי נווה שאנן.

בסוף השבוע האחרון אירחה קריית ים בביתה, לעיני 800 צופים ועוד סוללה מכובדת של אנשי מפתח בכדורגל הישראלי, את הפועל עראבה, למשחק שהיווה למעשה משחק עלייה חגיגי.

התוצאה הייתה בהתאם, 1:8 לקבוצה המקומית. בסיום המשחק הוענקה צלחת האליפות לקפטן הקבוצה מוטי קדוש, במעמד ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, ממלא מקומו באסם סולימאן, סמנכ"ל ההתאחדות אבי לוי, מנכ"ל מרכז מכבי נאור גלילי וחברת הנהלת ההתאחדות לירון כהן.

ראשי המועדון: היו"ר ניסים צרפתי, המנכ"ל יוסי מלול ומנהל הקבוצה דני אלטרוביץ', הודו למכובדים הרבים על הגעתם למשחק העלייה.

ההרכב שהוביל את מ. ס. קריית ים לליגה א', כולל את המנהל המקצועי דורון בן דור, המאמן אורן פלאש, עוזר המאמן ניסן מאיר, מאמן השוערים אריק קינן ומאמן הכושר דור רייפר. החבורה הזאת גיבשה סגל שחקנים שכלל שחקנים בעלי עבר בליגת העל כמו ערן לוי הבלתי נגמר, נבו מזרחי, איהאב שאמי ואילן רנקביץ'. מלך שערי הבוצה עד כה הוא מריק שמחייב שכבש 23 שערים. מאזן הקבוצה מרשים לא פחות: 109 שערי זכות לעומת 12 שערי חובה. לקבוצה גם מאזן של 26 ניצחונות, תיקו אחד וללא אף הפסד.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ: "ברכות למ. ס. קריית ים על העפלה היסטורית לליגה א ועל עונה מרשימה כל כך. אני מכיר את השאיפות הגדולות ואת היכולות המקצועיות והניהוליות האיכותיות של הצוות שמוביל את המועדון ומשוכנע כי רצף העליות יכול להימשך. יש פה שחקנים שמחויבים לעיר ולקבוצה וחיבור מרגש עם האוהדים, ורואים את זה בתוצאות המרשימות של הקבוצה במשחקים".

המנהל המקצועי דורון בן דור: "קריית ים זה מועדון שקם בעונה שעברה, אבל כבר אז היה לנו חזון לעשות משהו גדול שיגרום לכולם להגיד וואו. והוואו הזה הגיע כשתוך שנתיים הגענו לליגה א'. המטרה של המועדון לשנים הקרובות היא לבנות מחלקת נוער שתיתן בעתיד מענה לקבוצה הבוגרת. מחלקת הנוער נבנית על ידי מנכ"ל הקבוצה יוסי מלול, ואני בטוח ביכולות שלו להצליח. אני מודה לכל הצוות שעובד לצדי על עונה מופלאה ומברך את השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה והאוהדים שליוו אותנו במהלך העונה כולה. עשינו שנתיים מדהימות שיכתבו באותיות של זהב בהיסטורית של קריית ים".

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות