fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהו מאמנה החדש של מכבי חיפה בעונה הבאה

המאמן מסאי דגו, יעזוב את מכבי חיפה אחרי עונה אחת בלבד. מי שיחזור לעמוד על הקווים בעונה הבאה הוא המאמן ברק בכר, שהוביל את מכבי חיפה ל-3 אליפויות וחוזר לעיר הכרמל אחרי קדנציה קצרה ביותר בקבוצת הכוכב האדום בלגרד
שוב ביחד. יעקב שחר וברק בכר צילום: ערוץ הספורט

העונה עוד לא נגמרה, סיפור האליפות טרם נחתם סופית, אבל במכבי חיפה כבר חושבים על העונה הבאה והודיעו על חזרתו של המאמן ברק בכר לקבוצה. המאמן הנוכחי מסאי דגו, יעזוב אחרי שנה אחת בלבד בתפקיד.

בכר, שהוביל את מכבי חיפה לשלוש אליפויות רצופות, עזב בתחילת הקיץ שעבר לקבוצת הכוכב האדום בלגרד. הקריירה האירופית של בכר הסתיימה מהר מהצפוי לאחר שפוטר במהלך העונה. בכר אף היה מועמד לאימון נבחרת ישראל, אבל ויתר על ההצעה וכעת יתרכז בקבוצתו החדשה-ישנה.

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר, מיהר להחתים את בכר, שהיה מבוקש גם ביריבתה הגדולה של קבוצתו, מכבי תל אביב, ונראה כי המהלך המהיר נועד גם למנוע את האפשרות שבכר יגיע למכבי תל אביב.

בכר צפוי להרוויח במכבי חיפה סכום שיא עבור מאמן ישראלי, כמיליון יורו נטו לשנתיים, לא כולל מענקים עבור הישגים כמו אליפות, זכייה בגביע המדינה והעפלה לשלב הבתים בליגה האירופאית או בליגת האלופות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות